beantwoord

Antwoord ns boetebeleid

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo.
Ik heb openstaande boetes bij de ns. Als ik telefonisch contact opneem met de ns zeggen ze de ene keer dat ik nog een x aantal boetes heb openstaan en de andere keer weer een ander aantal of er word vaak gezegd dat ze dat niet na kunnen kijken zonder kenmerk. Maar ik weet het aantal boetes niet en waarvoor. Er werd mij ook gezegd dat ik voor de lijst met openstaande boetes een brief moest sturen naar ns boetebeleid. Dit heb ik gedaan al 9,5 week terug met ook de vraag hoe ik ertegen in bezwaar kan gaan met al mijn gegevens erbij. Nu heb ik tot heden nog geen bericht gehad en ze kunnen mij ook niet vertellen of de brief is aangekomen. Ze hebben mij vaak verteld dat de reactie termijn op mijn brief maximaal 8 weken is. Kunnen jullie mij a.u.b. helpen want ik ben al sinds het begin al echt bereid om tot een oplossing te komen. M.v.b. dank
icon

Beste antwoord door Miriam NS 13 februari 2018, 15:02

Update: Inmiddels heb ik via een privébericht contact met Man1 en zal ik dit ook privé verder afhandelen.

Voor de meelezers: Mocht je zelf te maken hebben met een soortgelijke situatie dan kun je altijd even contact met ons opnemen, zodat wij kunnen nagaan of we iets voor je kunnen betekenen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo Man1, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat je nog geen reactie op je brief hebt ontvangen. Ik ben bang dat ik hierin niet veel meer voor je kan betekenen en dat het echt even afwachten is op de reactie van Boetebeleid. Ik zou toch graag even je gegevens in een privébericht ontvangen, dan ga ik in ieder geval proberen om te achterhalen of je brief is ontvangen. Als je mij de volgende gegevens stuurt dan ga ik mijn best even voor je doen:

- Volledige naam
- Adres
- Geboortedatum

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
Reputatie 6
Badge +3
Update: Inmiddels heb ik via een privébericht contact met Man1 en zal ik dit ook privé verder afhandelen.

Voor de meelezers: Mocht je zelf te maken hebben met een soortgelijke situatie dan kun je altijd even contact met ons opnemen, zodat wij kunnen nagaan of we iets voor je kunnen betekenen.
Miriam NS schreef:

Hallo Miriam NS,

ik heb tot heden niks meer van je vernomen na je laatste bericht. Waarom moet het bijna 4 weken duren tot ik nog geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Ik moet de hele tijd maar achter jullie aan blijven gaan om tot een oplossing te komen, die ik graag zou willen. Ik doe er alles aan om tot een oplossing te komen maar het moet wel van 2 kanten komen. Ik ben zeer ontevreden op jullie klantensevice beleid, ik heb zelfs een abbonement bij jullie lopen. Ik vraag dringend om een antwoord, want het begint me echt de spuigaten uit te lopen. Ik hoor graag (snel) van je terug.
Reputatie 6
Miriam pakt dit z.s.m. op voor je Man1. Ik heb haar een reminder verstuurd.
Reputatie 6
Badge +3
Update: Inmiddels heb ik nog steeds contact met Man1 en heb nog geen terugkoppeling van de betreffende afdeling ontvangen. Ik zal dit topic verder sluiten het via een privébericht verder afhandelen.

Reageer