beantwoord

Antwoord van NS blijft uit

• 17 januari 2018
  • 8 reacties
  • 158 Bekeken

Vanaf half december wacht ik al op antwoord van NS op een vraag over volgens mij ten onrechte berekend instaptarief.
Men zegt nu dat dit nog wel "weken" kan duren.
Heeft iemand ook deze ervaring, of kan mij een tip geven hoe dit proces versneld kan worden?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 17 januari 2018, 10:29

Hallo Herra en welkom op het NS Forum,

Je kan het beste via een ander kanaal contact opnemen met onze klantenservice. Via Twitter, Facebook en onze Live-Chat is de kans erg groot dat je binnen enkele minuten een antwoord krijgt.
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Herra en welkom op het NS Forum,

Je kan het beste via een ander kanaal contact opnemen met onze klantenservice. Via Twitter, Facebook en onze Live-Chat is de kans erg groot dat je binnen enkele minuten een antwoord krijgt.
Ik ga nu proberen om te chatten, hoewel het daar erg druk is.
Dat neemt niet weg, dat er een fatsoenlijke antwoordtermijn in acht genomen moet worden op mijn mail.
Daarbij heb ik nu niet de gelegenheid om de antwoorden later rustig na te zien en schriftelijk te bewaren.
Op die manier heeft mailen geen zin, en kan die mogelijkheid beter weg gelaten worden.
Wij hadden dit liever ook anders gezien, Herra. Indien je gebruik maakt van Facebook of Twitter kan je de berichten ook bewaren en later rustig teruglezen.
Ik ben niet van plan om mij voor NS aan te sluiten bij twitter of facebook zolang er andere mogelijkheden aangeboden worden. Overigens ben ik nu bezig met chatten, maar daar wordt aangehgeven dat een eerder antwoord van NS via de mail niet klopt. Ook nu blijft er weer e.e.a. onduidelijk. Is er nou werkelijk geen mogelijkheid om duidelijkheid te krijgen? Desnoods (bijna liever) buiten NS om.
Ik weet niet wat de vraag is, maar ik ga ervan uit dat mijn collega's van de chat je correct te woord staan. Krijg je daar niet te horen wat het antwoord op je vraag dan had moeten zijn?
Het heeft even geduurd, maar eindelijk werd mijn punt duidelijk. Er blijkt een fout te zitten bij IT waardoor ik iedere reis teveel betaal. Dat wordt nu uitgezocht.
Dus nu afwachten hoe lang ik nog teveel blijf betalen, wat later weer terug gestort moet worden. Waar ik dus ook weer achteraan zal moeten.
Bedankt voor de terugkoppeling. Spijtig dat je nog een handeling moet verrichten, maar wel fijn dat je nu een antwoord hebt en je probleem grotendeels is opgelost.
Vanaf half december wacht ik al op antwoord van NS op een vraag over volgens mij ten onrechte berekend instaptarief.
Men zegt nu dat dit nog wel "weken" kan duren.
Heeft iemand ook deze ervaring, of kan mij een tip geven hoe dit proces versneld kan worden?

Ik heb precies hetzelfde probleem alleen wacht ik sinds 30-12 op een antwoord en kan je helaas niet verder helpen. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad over terug betaling maar so far no good helaas. Ik ben inmiddels al sinds november hiermee bezig. Spijtig, dit zou juist een makkelijke afhandeling moeten zijn.

Reageer