beantwoord

attentie verlopen

• 11 november 2018
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Ik heb een brief gekregen waarin me een attentie wordt aangeboden door de ns. Als ik nu de code intyp staat er dat de actie is afgelopen. In de brief staat niks over het aflopen van de actie op een bepaalde datum. De brief is van 8 november.
icon

Beste antwoord door Iris NS 11 november 2018, 17:31

Welkom bij onze NS Community, monique rijksen!

Excuses hiervoor. We zijn er inmiddels van op de hoogte dat de codes niet werken helaas. Het is aangekaart, dus hopelijk zullen de codes in de loop van de week het weer doen. Anders kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een nieuwe code voor een Toeslag 2-1 kaartje. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij onze NS Community, monique rijksen!

Excuses hiervoor. We zijn er inmiddels van op de hoogte dat de codes niet werken helaas. Het is aangekaart, dus hopelijk zullen de codes in de loop van de week het weer doen. Anders kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een nieuwe code voor een Toeslag 2-1 kaartje. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Ik heb exact hetzelfde, wat een loze attentie. Eerst was ik al een beetje nijdig om het feit dat ik soms 2 a 3 keer per maand een koffiebon ontvang vanwege wegwerkzaamheden op trajecten. Liever korting op mijn abonnement! Gelieve geen brief te ontvangen van een attentie die je niet blijkt te krijgen: geen ontbijtje bij de kiosk en geen 2-1 kaartje. Ik vind het geen service en zou het netjes vinden als klanten worden gecompenseerd.

Reageer