beantwoord

Attentie verlopen (overlast Den Haag CS-Leiden

• 11 november 2018
  • 14 reacties
  • 553 Bekeken

Heb een brief van NS gekregen dd 8-11-18. Betreft overlast traject Den Haag centraal-Leiden. In verband hiermee code ontvangen waarmee ik gratis attentie zou krijgen. Als ik deze code invoer krijg ik echter de melding dat actie verlopen is. Dat is wel erg snel.
NS doe hier wat aan svp!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 november 2018, 15:51

Ik krijg zojuist van Iris bericht dat de codes nu zouden moeten werken. Er is een herstelactie uitgevoerd en daardoor staat de einddatum nu wel correct. Laten jullie even weten of het lukt nu?
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Ik reis dagelijks op dit traject, maar krijg je alleen een attentie met een abonnement? Ik reis via een kaart van het werk of op mijn privekaart in het weekend.
Goedemorgen weegmeel,

Excuses voor dit ongemak. We zijn er inmiddels van op de hoogte dat dit fout gegaan is. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Hoi Lies87,

Deze mail is inderdaad gericht aan particuliere abonnementhouders. Heb je ook vaak last van vertraging gehad?
Reputatie 5
Hoi Lies87,

Deze mail is inderdaad gericht aan particuliere abonnementhouders. Heb je ook vaak last van vertraging gehad?

Ja, regelmatig om moeten reizen. Alleen vooral op de kaart die ik via mijn werk krijg (OV chipkaart via Reisbalans).
Jammer om te lezen dat je vaak om moet reizen, Lies87. Kun je me in een privébericht je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummers sturen? Dan ga ik kijken of het mogelijk is om jou ook een compensatie te geven. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'Stuur bericht'.
Reputatie 5
Jammer om te lezen dat je vaak om moet reizen, Lies87. Kun je me in een privébericht je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummers sturen? Dan ga ik kijken of het mogelijk is om jou ook een compensatie te geven. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'Stuur bericht'.

Zie PB.
Het is nu eenmaal een traject dat als er wat gebeurt, je meteen vast zit of ver moet omreizen.
Beste Iris NS,
vanochtend gebeld met klantenservice maar degene die ik aan de telefoon kreeg kon me alleen adviseren om nog een keer te bellen ‘omdat de afdeling die erover ging onbereikbaar was’ of te chatten (hierbij kreeg ik melding dat chat momenteel niet bereikbaar was 😉). Er is wel een notitie van mijn klacht gemaakt.
Maar ik blijf niet bellen! Minpuntje voor NS.
Vanochtend ook even gebeld medewerker met de klantenservice. Deze wist mij doodleuk te vertellen dat het spam was die per ik post had ontvangen. Het was dan ook toeval dat ik met de code kon inloggen en de melding kreeg dat de actie verlopen is. Vervolgens hing ze de telefoon op, andere medewerker aan de lijn die aangaf dat medewerker die over dit onderwerp gaat niet aanwezig was. Terugbel verzoek indienen was niet mogelijk moet vanavond weer terugbellen...
Goedemorgen weegmeel,

Excuses voor dit ongemak. We zijn er inmiddels van op de hoogte dat dit fout gegaan is. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Is het dus nu de bedoeling dat iedereen die deze brief heeft gekregen afzonderlijk contact opneemt met de klantenservice? Lijkt me niet helemaal de bedoeling van een attentie dat iedereen er vervolgens werk van heeft...
Badge +3
De attentie is meen ik een upgrade 2-1 voor een dag, voor Trajecthouders. Als je die niet hoeft, doe geen moeite.

Ik meen dat er binnenkort wel een nieuwe mailing de deur uit zou gaan.
Erg vervelend om te lezen dat meerdere van jullie hier last van hebben. Voor een upgrade kun je inderdaad contact opnemen met onze klantenservice. Ik heb het probleem aangekaart, maar nog geen reactie hierop gehad. Zodra ik meer weet dan laat ik het jullie hier weten.
Ik krijg zojuist van Iris bericht dat de codes nu zouden moeten werken. Er is een herstelactie uitgevoerd en daardoor staat de einddatum nu wel correct. Laten jullie even weten of het lukt nu?
Gelukt!
Fijn, weegmeel! Is het bij jou ook gelukt, RommieH?

Reageer