beantwoord

Automatische Incasso NS

  • 4 februari 2018
  • 1 reactie
  • 1801 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer
icon

Beste antwoord door Thom 4 februari 2018, 13:11

http://www.ns.nl
Ga naar: Mijn NS
Log in
Ga naar: Mijn Producten.
Kies uw of een product.
Aanpassen of uitbreiden.
U ziet uw banknummer en dan rechts daarvan: 'Wijzigen'.

Of neem contact op met Klantenservice:


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
http://www.ns.nl
Ga naar: Mijn NS
Log in
Ga naar: Mijn Producten.
Kies uw of een product.
Aanpassen of uitbreiden.
U ziet uw banknummer en dan rechts daarvan: 'Wijzigen'.

Of neem contact op met Klantenservice:


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Ze werken doorgaans ook sneller dan bellen. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Reageer