beantwoord

beantwoorden van een brief met verzoek

Op 14 september 2015 heb ik de klantenservice een brief gestuurd omdat hun telefoonnummer na 20 minuten wachten nog niet reageerde.
Vandaag op 10 oktober, dus bijna 4 weken later heb ik op die brief nog geen antwoord gekregen.
Slechte service NS !
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 oktober 2015, 13:23

Hoi Walkie, en welkom.

Vervelend dat je zo lang moet wachten. Op dit moment is er een achterstand, waardoor brieven niet worden afgehandeld binnen de door ons gewenste termijn. Excuses hiervoor. Wellicht kunnen wij je via dit forum ook helpen?

Zo niet, dan kun je ook even bellen, of nog even wachten tot je brief alsnog wordt beantwoord.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
De termijn voor het beantwoorden van een brief is 6 weken. De Klantenservice probeert binnen vier weken te antwoorden, maar aangezien het de afgelopen tijd erg druk is, kan het zijn dat u toch nog even geduld moet opbrengen. Zo leert de ervaring op dit forum.

U kunt het ook proberen via Twitter, Facebook en bij Eva:
https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent

Bij Eva kunt u dan het beste intikken: "e-mail sturen"

U kunt ook proberen via dit Forum uw kwestie op te lossen.
Hoi Walkie, en welkom.

Vervelend dat je zo lang moet wachten. Op dit moment is er een achterstand, waardoor brieven niet worden afgehandeld binnen de door ons gewenste termijn. Excuses hiervoor. Wellicht kunnen wij je via dit forum ook helpen?

Zo niet, dan kun je ook even bellen, of nog even wachten tot je brief alsnog wordt beantwoord.
Ja zeker. Vooral omdat de telefoonservice ook niet werkt.
Is één van de klachten van gestrande reizigers niet, dat ze ook niet op de hoogte worden gesteld van vertragingen? Ook van deze vertraging had ik op de hoogte gesteld kunnen worden, ik had behalve mijn adres ook tel.nr. en -emailadres vermeld.
Mijn vraag was en is nog steeds of het 60+abonnement van mijn vrouw (wegens haar ziekte) over gezet kan worden op mijn OV-chipkaart. Als dit mogelijk is, is een kort antwoord in ieder geval al mogelijk.
Enfin, ik wacht af of er dit jaar nog een antwoord komt.
Een abonnement overzetten is helaas niet mogelijk. Mocht je het abonnement willen beëindigen dan kan dat via de klantenservice. Zij beëindigen het abonnement met restitutie van de maanden die niet zijn gebruikt.

Reageer