beantwoord

Beantwoording E-mail binnen 5 werkdagen

Beste NS,

5 november jl. Heb ik een mail gestuurd via de Artificial intelligence, ben even haar naam kwijt, echter tot op heden +- 10 werkdagen later nog geen reactie gehad op de E-mail. Weet iemand wanneer ik antwoord kan verwachten?

met vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 november 2015, 16:05

Hoi Martijn. Zeer terechte vraag en opmerking. Helaas halen we op dit moment niet altijd die 5 werkdagen. Omdat Eva inderdaad uitgefaseerd wordt, zullen we dit niet meer aanpassen. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Excuses voor de vertraging.
Bekijk origineel

8 reacties

Ze heet EVA.
Een beantwoordingstermijn van 3 tot 6 weken is niet ongebruikelijk.
Ze heet EVA.
Een beantwoordingstermijn van 3 tot 6 weken is niet ongebruikelijk.

Waarom krijg ik dan een bevestigingsmail dat ik Antwoord binnen 5 werkdagen kan verwachten??
Zou men dan dit antwoord niet moeten aanpassen na gelang de vertraging van het antwoord. Of wellicht een automatische tussen-mail sturen dat het antwoord helaas nog op zich laat wachten?

De bevestigingsmail insinueert waarschijnlijkheden die klaarblijkelijk niet waarschijnlijk zijn. (vreemd mijn inziens)

Verder bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Martijn
EVA gaat volgende maand met pensioen, dus daar zal niets meer aan veranderen. De waarom-vraag laat ik aan iemand van NS over.
Hoi Martijn. Zeer terechte vraag en opmerking. Helaas halen we op dit moment niet altijd die 5 werkdagen. Omdat Eva inderdaad uitgefaseerd wordt, zullen we dit niet meer aanpassen. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Excuses voor de vertraging.

Het opvallende is wel, zodra het voorjaar aanbreekt het elke keer een terugkerend feit is de mail beantwoording. Deze conclusie is te trekken uit de zelfde periode 2016
Hallo Jmuntjewerf, voor zover ik weet ligt dit niet aan een specifieke periode. Het blijft natuurlijk wel erg vervelend. Ben je zelf ook in afwachting van een reactie op een mail?
Hallo Jmuntjewerf, voor zover ik weet ligt dit niet aan een specifieke periode. Het blijft natuurlijk wel erg vervelend. Ben je zelf ook in afwachting van een reactie op een mail?

Nu niet, maar ik zag wel dat nu ook weer uitgerekend om de zelfde tijd wanneer ik voor het laatst een mail had gestuurd, of het nou een zakelijke mail is of consument er staat bij beide een melding van vertraging.

Het opvallende is wel, zodra het voorjaar aanbreekt het elke keer een terugkerend feit is de mail beantwoording. Deze conclusie is te trekken uit de zelfde periode 2016

De huidige achterstand is er al sinds juli 2016, je kan het dus eerder structureel noemen ipv een jaarlijks terugkerend fenomeen !

Het antwoord is gemarkeerd op november 2015, dus dit topic is ook al langer dan 1 jaar oud.

Reageer