beantwoord

Beantwoording e-mails duurt lang, maar hoe lang nog?

Bijna een maand geleden heb ik een vraag gesteld over mijn zakelijk abonnement, en elke week krijg ik een e-mail met de opmerking dat beantwoording vertraging oploopt. Hoe lang zou ik moeten wachten. Gisteren ontving ik een e-mail in mijn Inbox van een andere NS-klant met diens privégegevens en al, schending van privacyregels, lijkt me. Wat is er aan de hand met de afdeling die de mails beantwoord? Volgens mij is het er een chaos. Hoe lang moet ik wachten, en hoe kaart ik aan dat er zomaar mails van anderen worden doorgestuurd?
icon

Beste antwoord door Laura NS 8 juli 2016, 15:23

Hallo Henriquez. Welkom op het NS Serviceforum.

Ik zal beginnen over de mail die je hebt ontvangen. Er is een onderzoek gaande naar deze situatie en ik wil jou vragen om deze mail te verwijderen en als niet verzonden te beschouwen. Mochten er meerdere forumleden zijn die dit hebben dan is het verzoek hetzelfde. Excuses voor het ongemak.

Wat betreft je mail naar NS Zakelijk, spijtig dat je nog geen reactie hebt mogen vernemen, maar dit kan kloppen. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels wel graag een reactie had gewild, maar het is ontzettend druk. Er wordt met man en macht gewerkt aan de beantwoording van al het contact via de verschillende kanalen en helaas kan het hierdoor soms wat langer duren. Ik heb contact voor je opgenomen om te achterhalen hoe lang het ongeveer gaat duren en dit wordt geschat op dit moment op ongeveer een maand. Dat betekent dan ook dat je heel spoedig een reactie op je mail kan verwachten, Henriquez.

Bekijk origineel

6 reacties

Laura NS schreef:

Ik zal beginnen over de mail die je hebt ontvangen. Er is een onderzoek gaande naar deze situatie en ik wil jou vragen om deze mail te verwijderen en als niet verzonden te beschouwen. Mochten er meerdere forumleden zijn die dit hebben dan is het verzoek hetzelfde. Excuses voor het ongemak.

Wat betreft je mail naar NS Zakelijk, spijtig dat je nog geen reactie hebt mogen vernemen, maar dit kan kloppen. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels wel graag een reactie had gewild, maar het is ontzettend druk. Er wordt met man en macht gewerkt aan de beantwoording van al het contact via de verschillende kanalen en helaas kan het hierdoor soms wat langer duren. Ik heb contact voor je opgenomen om te achterhalen hoe lang het ongeveer gaat duren en dit wordt geschat op dit moment op ongeveer een maand. Dat betekent dan ook dat je heel spoedig een reactie op je mail kan verwachten, Henriquez.

:)Inmiddels wel telefonisch contact gehad, wat wel snel werkt, maar nog steeds krijg ik mails met de opmerking dat beantwoording op zich laat wachten.
Reputatie 5
Dus men belooft iets terwijl men willens en wetens weet dat het niet nagekomen gaat worden?
Ja een particuliere e-mail ook maar al sinds het forum bestaat is er een langere wachttijd bij vrijwel alle kanalen dan aangegeven.
Vreemd. Hier staat dat e-mails aan NS Zakelijk binnen 5 werkdagen worden beantwoord.
Reputatie 5
Hoe lang duurt een werkdag bij NS dan wel niet?
Reputatie 3

Reageer