Alvast bedankt.
J.Purnot
Beste antwoord door Thom
Allereerst: Haalt u svp met het pennetje direct uw persoonlijke gegevens weg. Het is hier een openbaar forum en niet iedereen heeft goede bedoelingen.
Met alle respect, maar het is hier geen postadres. wat u mogelijk verondersteld. Het is ook niet gebruikelijk dat NS terugbelt. Overdag lukt het telefonisch wel vaker niet. Mogelijk heeft u iets aan de andere contactmogelijkheden.
Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.
Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel
Met alle respect, maar het is hier geen postadres. wat u mogelijk verondersteld. Het is ook niet gebruikelijk dat NS terugbelt. Overdag lukt het telefonisch wel vaker niet. Mogelijk heeft u iets aan de andere contactmogelijkheden.
Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.
Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.