Bellen met NS lukt niet
het voice response systeem/ keuze menu reageert op geen keuze maar blijft het menu herhalen . Met een andere dienstverlener lukt het wel dus ligt niet aan mijn telefoon
Goedemorgen Ninnu en welkom bij onze NS Community!
Wat vreemd dat dit gebeurt. Er worden op dit moment wel klanten geholpen aan de telefoon, dus gelukkig is het geen storing. Ik weet niet waar het dan aan zou kunnen liggen. Mocht het op dit moment nog steeds niet lukken dan wil ik je vragen om een nieuw topic met je hulpvraag aan te maken of om voor één van onze andere contactmogelijkheden te kiezen.
Wat vreemd dat dit gebeurt. Er worden op dit moment wel klanten geholpen aan de telefoon, dus gelukkig is het geen storing. Ik weet niet waar het dan aan zou kunnen liggen. Mocht het op dit moment nog steeds niet lukken dan wil ik je vragen om een nieuw topic met je hulpvraag aan te maken of om voor één van onze andere contactmogelijkheden te kiezen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.