beantwoord

Bereikbaarheid Debiteuren Adm.

• 7 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 423 Bekeken

Beste hoe is de debiteuren adm. Te bereiken? Ik heb een hele dringende vraag. MvG
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 oktober 2016, 09:51

RachRoem en ik hebben elkaar via privéberichten gesproken. De onduidelijkheid is ontstaan is een achterstand met betalen, waardoor RachRoem het overzicht kwijt was. Inmiddels is er duidelijkheid over de openstaande vordering en zal hij deze voldoen. Hierna kan een nieuw abonnement worden aangeschaft.

Heb je zelf vragen over de incassoprocedure? Dan kun je het beste even met ons bellen. Is jouw vraag wat complexer, omdat je bijvoorbeeld een overzicht van al je betalingen wil hebben, of een opgaaf? Dan kun je het beste een brief schrijven of het contactformulier invullen. Dan kunnen wij je een uitgebreid overzicht sturen.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo RachRoem en welkom op het NS Forum! Wanneer je vragen hebt over openstaande bedragen wil ik je graag adviseren om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice bereikbaar via: 030 751 51 55 zij kunnen namelijk voor je achterhalen welke bedragen er nog voor je open staan.
Mijn kaart is onterecht geblokkeerd, en dus niet meer bruikbaar. Door een "verrekening" waar ik niets van af wist. Helemaal niets over gecommuniceerd vanuit de NS. Onterecht een brief van Syncasso gekregen.. aangetoond dat ik heb betaald maar vooralsnog geen deblokkering. Ik moet een nieuw bedrag betalen van 140eu voor ik uberhaupt een abo kan afsluiten bij de NS. Ondertussen moet ik elke dag betalen voor mijn reis naar mijn werk. 20euro heen en weer per dag. 20x5 is 100euro voor een week werken. Dat kan toch niet of ligt het aan mij?
Daarom is mijn advies ook om hier telefonisch contact over te zoeken, daar kan je contact krijgen met de afdeling debituren die dit voor je uit kunnen zoeken zodat je meer duidelijkheid hebt.
Rach, als je wil kan ik je hier ook mee helpen. Dit kan dan wel pas maandag. Als je dat wil, zou je mij dan een privebericht willen sturen met daarin jouw naam, adres en het kaartnummer? Dat kan door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
Ik heb geen privebericht gehad, maar help je graag alsnog.
Oh bedankt . Zal et zo dalijk opsturen
RachRoem en ik hebben elkaar via privéberichten gesproken. De onduidelijkheid is ontstaan is een achterstand met betalen, waardoor RachRoem het overzicht kwijt was. Inmiddels is er duidelijkheid over de openstaande vordering en zal hij deze voldoen. Hierna kan een nieuw abonnement worden aangeschaft.

Heb je zelf vragen over de incassoprocedure? Dan kun je het beste even met ons bellen. Is jouw vraag wat complexer, omdat je bijvoorbeeld een overzicht van al je betalingen wil hebben, of een opgaaf? Dan kun je het beste een brief schrijven of het contactformulier invullen. Dan kunnen wij je een uitgebreid overzicht sturen.

Reageer