beantwoord

bereikbaarheid klantenservice

• 4 december 2018
  • 9 reacties
  • 362 Bekeken

Ik heb veel slechte ervarigen met de klantenservice van de NS. Via mijn NS kan ik nergens een directe vraag stellen (er is geen e-mailadres voor), de reeks voorgeproduceerde antwoorden op allerlei vragen beavtten geen antwoord op mijn vraag en telefonisch is de NS zeer moielijk bereikbaar. Twee dagen achtereen wachttijden van 20-25 minuten.
En mijn probleem lijkt niet zo groot , maar is door mijzelf niet oplosbaar: mijn NS account wil niet gekoppeld worden aan mijn nieuwe ov-chipkaart. Hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 december 2018, 18:07

Fijn en mocht ik toch nog kunnen helpen, stuur me dan gerust een privébericht!
Bekijk origineel

9 reacties

Goedemiddag theo audenaerd en welkom bij de NS Community!

Ik vind het jammer om te lezen dat je zulke slechte ervaring hiermee hebt. Helaas is het de laatste tijd vrij druk waardoor er lange wachttijden kunnen ontstaan. Mocht je liever niet zo lang in de wacht staan via onze telefonische Klantenservice, dan kun je ons ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook, of een chat openen (optie rechtsboven)!
Enkele van je collega's van de NS Klantenservice konden, toen ik ze uiteindelijk aan de lijn kreeg mijn probleem ook niet oplossen. Een van je collega's stelde voor om mijn bestaande NS account op te heffen en dat ik dan 24 uur later een nieuwe kon aanmaken. Dat lukte evenwel niet en is tot op de dag van vandaag nog niet gelukt. Ik krijg telkens te horen dat het e-mailadres dat ik gebruik om een nieuw account aan te maken al bestaat. Ja natuurlijk bestaat dat. Het is namelijk mijn e-mail adres. Een ander heb ik niet en wil ik ook niet. Wie lost dit op? Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

(privégegevens verwijderd door moderator)
@theo audenaerd,

je hebt nu veel privégegevens online gezet die iedereen kan inzien. Dit is een openbaar forum.

Kan je de bijlagen nog verwijderen? Dit doe je door binnen het uur na het schrijven van je bericht onderaan je bericht "bewerk" aan te klikken. Dan kan je de bijlagen verwijderen.

Niet iedereen heeft goede bedoelingen.
dank voor de waarschuwing en voor het verwijderen.
Ik wist niet hoe ik het probleem anders duidelijk moest overbrengen.
Ik hoop vooral dat het wordt opgelost.

Overigens twitter en facebook gebruik ik niet. Wat is het probleem met een 'gewoon' NS-mailadres voor klachten en lastige vragen?
Wat een vervelende situatie. Je kunt via dit formulier een mail sturen, maar ik kan ook even kijken of ik je kan helpen. Als je dat liever hebt dan mag je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Emailadres

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'.
zojuist 'dit formulier' ingevuld en verstuurd. op hoop van zegen. groet en dank
Laat je ons even weten hoe het afloopt? Bedankt!
doe ik.
Fijn en mocht ik toch nog kunnen helpen, stuur me dan gerust een privébericht!

Reageer