beantwoord

Bereikbaarheid NS klantenservice

• 29 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 232 Bekeken

hoi NS,

ik wacht nu meer dan 14 minuten... ik bel de klanten service... echter nu al 13 minuten een bandje "een ogenblik geduld.. al onze medewerkers zijn in gesprek....."

Chat functie is niet actief staat op de site
icon

Beste antwoord door Denice NS 30 augustus 2018, 21:45

Ik kan me voorstellen dat een kwartier wachten natuurlijk erg lang is! Helaas hebben we het in deze periode vaak ontzettend druk op alle kanalen. Fijn dat je uiteindelijk wel geholpen bent 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Peter T, welkom op onze Community!

Het is op sommige momenten drukker dan op andere momenten. Wat is precies je vraag? Dan kunnen wij nagaan of we je ergens mee kunnen helpen.
dank voor uw reactie..

bijzonder... meer dan 15 minuut is niet echt klantvriendelijk.. dat is het wel als je netjes te horen krijgt dat de wachtrij te lang is.... dan kun je zelf beslissen...

2e, chat functie niet actief. Jammer... daarmee help je klanten

nou … als aanvulling.... Ik heb na 16 minuten opgehangen..... en alla minute weer gebeld... en toen de optie " kopen" en ja.. direct , echt direct... … toen wel .. ….. (de dame heeft mij netjes geholpen, ik had een andere vraag dan over kopen echter.... moest wel even zo spelen om geholpen te worden...… ik had geen zin meer om nog 16 minuten te wachten
Ik kan me voorstellen dat een kwartier wachten natuurlijk erg lang is! Helaas hebben we het in deze periode vaak ontzettend druk op alle kanalen. Fijn dat je uiteindelijk wel geholpen bent 🙂
…. half antwoord...
Ik kan kijken of ik misschien nog iets voor je kan doen. Zou je je vraag kunnen toelichten hier?
het "hekele punt" is...

Ik heb na 16 minuten opgehangen..... en alla minute weer gebeld... en toen de optie " kopen" en ja.. direct , echt direct... … toen wel ..

Dus als je als consument iets wil kopen dan direct aan de telefoon een mdw… en als je vragen hebt.... 16 minuut wachten...…….?
Zoals Denice ook aangeeft is dit ook per kanaal verschillend.
Ben je inmiddels geholpen of kan ik je misschien nog ergens mee helpen?

Reageer