beantwoord

Bereikbaarheid NS om te huilen

• 20 september 2017
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Waarom zijn de wachttijden zo belachelijk hoog ? Simpelweg een abonnement afzeggen zonder wachttijd (dus gewoon zelf doen via mijn ns is niet mogelijk). Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar (tenzij je een uur wilt wachten), de chat is altijd druk, chatten via Facebook en twitter heeft nu ook al een wachttijd van +/- 30 min. De enige mogelijkheid is dus een contactformulier invullen.... vreemde gang van zaken als je het mij vraagt. Een abonnement afsluiten is uiteraard binnen 5 min gefixed.........
Wat is jullie mening hierover?

Groet
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 september 2017, 11:40

Goedemorgen mrhaas08, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat je het zo ervaart. Ik zie dat er op het moment een wachttijd is van ongeveer 5 minuten aan de telefoon, en ik weet dat het op Facebook en Twitter op dit moment inderdaad erg druk is. Normaal gesproken beantwoorden we daar binnen een uur, nu zitten we daar iets boven. Ik heb echter goede hoop dat we dit vanmiddag nog in gaan lopen.

Helaas hebben we ook in de lijn spitstijden, dan is het drukker en zal je iets langer moeten wachten. We proberen je zo snel mogelijk te helpen.
Bekijk origineel

6 reacties

Vervelend dat je het zo ervaart. Ik zie dat er op het moment een wachttijd is van ongeveer 5 minuten aan de telefoon, en ik weet dat het op Facebook en Twitter op dit moment inderdaad erg druk is. Normaal gesproken beantwoorden we daar binnen een uur, nu zitten we daar iets boven. Ik heb echter goede hoop dat we dit vanmiddag nog in gaan lopen.

Helaas hebben we ook in de lijn spitstijden, dan is het drukker en zal je iets langer moeten wachten. We proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Houd niet weg dat het vreemd is dat je het niet zelf kan opzeggen via MIJNNS. Het afsluiten van een abo kan binnen 5 min geregeld zijn 🙂... de telefoon was vanochtend ook 30 min niet bereikbaar. Ik probeer het nog eens. Is er een klachten formulier ?
Reputatie 7
Klachten worden op dezelfde manier als bovenstaande contact mogelijkheden ingediend.
Klachten worden op dezelfde manier als bovenstaande contact mogelijkheden ingediend.

Whaha 🙂 geweldig ...
automaties opladen van mijn ovkaart hoe werkt dat?????????????????????????????/
Reputatie 3
Badge
automaties opladen van mijn ovkaart hoe werkt dat?????????????????????????????/ dit moet je aanvragen en kun je vervolgens op je ov kaart zetten. Hoe dit werkt leest u hier: https://www.ov-chipkaart.nl/reizen-op-automatisch-opladen.htm

Reageer