beantwoord

Bereikbaarheidklantenservice


Het wachten op telefonische verbinding met de klantenservice is heel vervelend. Ik regelde vroeger wel eens dingen via email en dat was veel prettiger, je hoeft niet te zitten wachten.
Ik heb geen facebook of twitter en daar eigenlijk geen behoefte aan, tenzij het niet anders kan.
Wat raden jullie mij aan als beste communicatiemiddel met de klantenservice?
------
Nav antwoord: Live Chat werkte inderdaad wel. Alleen Live Chat venster is op mijn mobiel zo klein dat het niet bruikbaar is. Op PC werkt het goed.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 december 2017, 12:00

Hallo dmolthoff en welkom op het NS Forum,

Ik wil je het advies geven om dan contact op te nemen via onze Live-Chat. Het kan soms even duren, maar meestal duurt het niet lang voordat je in gesprek komt met een collega van mij.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo dmolthoff en welkom op het NS Forum,

Ik wil je het advies geven om dan contact op te nemen via onze Live-Chat. Het kan soms even duren, maar meestal duurt het niet lang voordat je in gesprek komt met een collega van mij.

Reageer