beantwoord

betaling dal abonnement

• 13 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

zojuist heb ik mijn jaarlijkse betaling gedaan voor mijn dal abonnement. Vorige donderdag eerder gestort maar vergeten mijn klantnummer te vermelden, vandaag heeft ns teruggestort op mijn rekening. Zojuist meteen de betaling weer gedaan onder de juiste kenmerken. Dit was weliswaar de laatste dag dat de betaling binnen moest zijn ..... ik wil heel graag een betalingsbewijs doorsturen maar kom bij de kklantenservice niet verder, dit is niet mogelijk geeft mw aan. Ik wil uiteraard blokkering van mijn abonnement voorkomen en ook onnodige incassokosten voorkomen! de betaling is vanmiddag gedaan na 17.00 uur van ING naar NS abnamro rekening. Kan ik aub een betalingsbewijs doormailen om afsluiting te voorkomen ?!! graag ontvang ik uw spoedige reactie
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 augustus 2018, 18:48

Hoi zonnebloem66,

Welkom bij onze NS Community!
Er wordt gekeken naar de datum waarop het bedrag binnenkomt, maar als je het betalingsbewijs graag op wilt sturen dan zou je dit het makkelijkst via Facebook of Twitter kunnen doen in een privébericht.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi zonnebloem66,

Welkom bij onze NS Community!
Er wordt gekeken naar de datum waarop het bedrag binnenkomt, maar als je het betalingsbewijs graag op wilt sturen dan zou je dit het makkelijkst via Facebook of Twitter kunnen doen in een privébericht.

Reageer