beantwoord

Betaling van mijn factuur

  • 7 december 2018
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Zojuist heb ik een telefoongesprek gehad met de ns klantenservice. In het systeem staat er dat ik nog een factuur moet betalen, maar die factuur is al betaald alleen via een andere bankrekeningnummer (die van mijn ouders). De factuur is 21 november 2018 betaald naar de bankrekening van ns. Ik moet nu de bevestiging sturen van de betaling. Hoe en waar kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 december 2018, 16:48

Goedemiddag Daphne.vi en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp is je gevraagd om een betaalbewijs op te sturen. Dit kun je het makkelijkste doen door een privébericht te sturen via Twitter of Facebook!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Daphne.vi en welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp is je gevraagd om een betaalbewijs op te sturen. Dit kun je het makkelijkste doen door een privébericht te sturen via Twitter of Facebook!

Reageer