beantwoord

Bezig houden tot we het opgeven?

Ik bel 030 7515155
Ik mag kiezen of ik Engels spreek. Ik kies maar voor NL
dan komt er een rij vragen. Ik toets de 3 in: die gaat over mijn onderwerp. De stem gaat onverstoorbaar door met een rijtje afgaan. Na de laatste optie wordt er hulpvaardig geconstateerd dat "u nog geen keuze heeft gemaakt".
Inmiddels deed ik dat meerdere keren, op dezelfde telefoon als waarmee ik de klantenservice bereikte. (Waarmee ik wil aangeven: de telefoon werkt uitstekend!) Ook het juiste keuze cijfer meermalen intoetsen geeft geen soelaas. Het lijkt alsof dit deel geaborteerd is in het programma.
Is het de bedoeling van NS om bellende reizigers de bomen in te jagen, of is dit een gewoon slechte practical joke van de NS??? :?

Weet iemand wellicht nog een nummer waarmee contact kan worden gelegd dat wèl werkt?
icon

Beste antwoord door Inge NS 13 november 2015, 16:45

Welkom op het forum Allard!

Wat jammer om te lezen dat de door jou gemaakte keuze niet in het keuzemenu herkend wordt. Er is momenteel geen sprake van een storing en ik kan de vinger daarom helaas niet op de zere plek leggen. Wellicht lukt het met een andere telefoon wel om de klantenservice te bereiken? Uiteraard mag je je vraag ook in dit topic aan mij voorleggen. Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je topic het beste tot zijn recht.

Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het forum Allard!

Wat jammer om te lezen dat de door jou gemaakte keuze niet in het keuzemenu herkend wordt. Er is momenteel geen sprake van een storing en ik kan de vinger daarom helaas niet op de zere plek leggen. Wellicht lukt het met een andere telefoon wel om de klantenservice te bereiken? Uiteraard mag je je vraag ook in dit topic aan mij voorleggen. Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je topic het beste tot zijn recht.
Reputatie 5
Badge
Lijkt erop dat je centrale ergens niet goed insteld staat en geen DTMF-tonen doorgeeft via de telefoonlijn.
Het kán een instelling in je router zijn, of anders bij je teleom-leverancier.
Reputatie 4
Badge
Aar schreef:

Lijkt erop dat je centrale ergens niet goed insteld staat en geen DTMF-tonen doorgeeft via de telefoonlijn.
Het kán een instelling in je router zijn, of anders bij je teleom-leverancier.

In dat geval kom je de eerste keuze al niet door. Tenzij zwijgen akkoord gaan met Nederlands inhoudt natuurlijk.
Allard, is het inmiddels gelukt? Zo niet en je hebt nog steeds een vraag, dan horen wij dit graag!
Dank allen voor meeleven en adviezen. Ben er wegens trieste omstandigheden nog niet aan toegekomen om nog eens NS te bellen. Wel zowel diverse overheden als andere bedrijven gebeld, waarbij je door een rij aan vragen heen toetsen tegenwoordig meer dan normaal is. Eén ieder raadt het al: de meerkeuze menu's waren nergens een probleem. Ik weet het ook niet, maar ik ga morgen nog eens het grote NS woud van onzekerheden in: nog maar eens NS bellen!
Ik houd u op de hoogte.
Vriendelijke groet, A.
Allard, als je wil help ik je alsnog graag. Je mag je vraag of probleem in dit topic stellen, maar als je meer behoefte hebt aan privécontact, mag je mij ook een bericht sturen door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.

Reageer