Ik mag kiezen of ik Engels spreek. Ik kies maar voor NL
dan komt er een rij vragen. Ik toets de 3 in: die gaat over mijn onderwerp. De stem gaat onverstoorbaar door met een rijtje afgaan. Na de laatste optie wordt er hulpvaardig geconstateerd dat "u nog geen keuze heeft gemaakt".
Inmiddels deed ik dat meerdere keren, op dezelfde telefoon als waarmee ik de klantenservice bereikte. (Waarmee ik wil aangeven: de telefoon werkt uitstekend!) Ook het juiste keuze cijfer meermalen intoetsen geeft geen soelaas. Het lijkt alsof dit deel geaborteerd is in het programma.
Is het de bedoeling van NS om bellende reizigers de bomen in te jagen, of is dit een gewoon slechte practical joke van de NS??? :?
Weet iemand wellicht nog een nummer waarmee contact kan worden gelegd dat wèl werkt?
Beste antwoord door Inge NS
Welkom op het forum Allard!
Wat jammer om te lezen dat de door jou gemaakte keuze niet in het keuzemenu herkend wordt. Er is momenteel geen sprake van een storing en ik kan de vinger daarom helaas niet op de zere plek leggen. Wellicht lukt het met een andere telefoon wel om de klantenservice te bereiken? Uiteraard mag je je vraag ook in dit topic aan mij voorleggen. Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je topic het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel
Wat jammer om te lezen dat de door jou gemaakte keuze niet in het keuzemenu herkend wordt. Er is momenteel geen sprake van een storing en ik kan de vinger daarom helaas niet op de zere plek leggen. Wellicht lukt het met een andere telefoon wel om de klantenservice te bereiken? Uiteraard mag je je vraag ook in dit topic aan mij voorleggen. Dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je topic het beste tot zijn recht.