beantwoord

Bezwaarschrift

• 12 januari 2016
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb op 21 november een bezwaarschrift ingediend namens mijn dochter maar we hebben nog steeds niets gehoord van de NS. Als de NS het bezwaar afwijst zullen ze dat toch wel even laten weten of niet? Bezwaar is naar Postbus 2025, 3500 HA Utrecht gestuurd.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 12 januari 2016, 20:43

Welkom op het NS Serviceforum Nicole. Het is voor mij lastig om te bepalen waarom je niets hebt gehoord van onze kant. Dat zou wel moeten, ik kan dit voor je nakijken. Mocht er iets niet goed zijn gegaan qua postverzending wil ik gezien de termijn je bezwaar ook in behandeling nemen. Zou je middels een privébericht NAW-gegevens en boetekenmerk met mij willen delen?
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Nicole. Het is voor mij lastig om te bepalen waarom je niets hebt gehoord van onze kant. Dat zou wel moeten, ik kan dit voor je nakijken. Mocht er iets niet goed zijn gegaan qua postverzending wil ik gezien de termijn je bezwaar ook in behandeling nemen. Zou je middels een privébericht NAW-gegevens en boetekenmerk met mij willen delen?
Beetje raar....ik stuur gisteren zoals gevraagd een privebericht en dan hoor je niks meer. Ben ik ergens ingetrapt?
Reputatie 7
Badge +4
Welnee, voor wantrouwen is geen aanleiding. KJ reageert doorgaans correct maar werkt ook geen 168 uur per week. Hij zal het ongetwijfeld oppakken.
Beetje raar....ik stuur gisteren zoals gevraagd een privebericht en dan hoor je niks meer. Ben ik ergens ingetrapt?

Hi Nicole! Zodra Klaas-Jan NS weer een dienst heeft zal hij je privébericht in behandeling nemen 🙂.

Reageer