beantwoord

bezwaarschrift ingediend

• 16 december 2017
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

ik heb op 22 november jl een bezwaarschrift over een boete ingediend ( per post ). ik heb tot op heden niets gehoord van de NS , ook geen bevestiging van ontvangst . hoe weet ik of de brief op de juiste plek is of dat het mogelijk al in behandeling is?
daarnaast vind ik het uitsluitend indienen per post erg gedateerd.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 december 2017, 12:38

Goedemiddag mireille v W en welkom op het NS Serviceforum!

Ik vrees dat ik je maar weinig kan vertellen. Ik snap je mening over het gedateerde indienen per post, persoonlijk ben ik het daar ook mee eens. Helaas kan een bezwaar op een boete enkel schriftelijk worden ingediend. Wat betreft de reactietijd is er enige achterstand in het verwerken van deze bezwaren. De responstijd kan daardoor aardig oplopen, helaas heb ik ook geen exacte verwachting daarvoor. Het enige wat ik je kan adviseren is om geduld te hebben.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag mireille v W en welkom op het NS Serviceforum!

Ik vrees dat ik je maar weinig kan vertellen. Ik snap je mening over het gedateerde indienen per post, persoonlijk ben ik het daar ook mee eens. Helaas kan een bezwaar op een boete enkel schriftelijk worden ingediend. Wat betreft de reactietijd is er enige achterstand in het verwerken van deze bezwaren. De responstijd kan daardoor aardig oplopen, helaas heb ik ook geen exacte verwachting daarvoor. Het enige wat ik je kan adviseren is om geduld te hebben.

Reageer