Blijkt dat ik twee abbonementen heb lopen... 1 wsl op een kaart die ik niet heb. Kan ik het geld terug vragen? | NS Community
beantwoord

Blijkt dat ik twee abbonementen heb lopen... 1 wsl op een kaart die ik niet heb. Kan ik het geld terug vragen?

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Hoi,

Ik kom erachter dat ik twee abbonementen heb lopen. 1 dalvoordeeluren abonnement en 1 weekendvrij flex, waar je dus ook dal voordeel hebt (geloof ik?).

Iig is het mogelijk om de ene abonnement te cancelen en misschien… zelfs mijn geld terug kan vragen? Er kan gezien worden dat er nooit mee gereisd is neem ik aan vanwege de OVkaart?

Ben benieuwd


Groet

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 June 2022, 14:54

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag d0postema en welkom op de NS Community! 

Dat gaat inderdaad niet helemaal goed. Ik raad je aan contact met ons op te nemen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reputatie 7
Badge +3

Bij weekendvrij heb je niet automatisch Dal voordeel voor de doordeweekse dagen. Dit kun je er apart bij nemen.

In de regel wordt er geen geld teruggegeven voor niet (correct) opgezegde ongebruikte abonnementen. Hoe ben je er achter gekomen dat je 2 abonnementen op 2 verschillende kaarten hebt?

Reageer