beantwoord

Boeten betaald , bezwaar gedaan maar geen gehoor?

• 27 mei 2019
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Op 24 april 2019 had ik mijn brief binnen gekregen en ik had het op 26 april betaald/bezwaar gedaan.
Het is nu 27 Mei dus dat betekend dat we al een maand verder zijn en ik heb nog steeds niks gehoord? Ik heb niet een mail terug gekregen dat het ontvangen is of juist niet of dat mijn bezwaar binnen is?
Ik wou het via deze weg proberen, want het duurt me allemaal een beetje te lang.
Mijn vraag is dus, hoelang duurt het voordat ik iets te horen krijg , dat het is gestort op jullie bankrekening nummer en of mijn bezwaar binnen is en word verwerkt ?

groetjes,
icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 mei 2019, 20:45

Goedenavond Juliamulder en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je nog steeds geen reactie hebt gekregen op je bezwaar. Het is mij alleen onduidelijk via welk kanaal je dit hebt ingediend. Zowel op e-mail als per post hebben we namelijk een achterstand. Op e-mail kan dit oplopen tot iets meer dan een maand, afhankelijk van het onderwerp, via post zal het zelfs meerdere maanden kunnen duren tot je een reactie krijgt. Zou je dat nog kunnen aangeven, plus ook iets meer informatie over het bezwaar zelf?
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond Juliamulder en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je nog steeds geen reactie hebt gekregen op je bezwaar. Het is mij alleen onduidelijk via welk kanaal je dit hebt ingediend. Zowel op e-mail als per post hebben we namelijk een achterstand. Op e-mail kan dit oplopen tot iets meer dan een maand, afhankelijk van het onderwerp, via post zal het zelfs meerdere maanden kunnen duren tot je een reactie krijgt. Zou je dat nog kunnen aangeven, plus ook iets meer informatie over het bezwaar zelf?
Zowel op e-mail als per post hebben we namelijk een achterstand. Op e-mail kan dit oplopen tot iets meer dan een maand, afhankelijk van het onderwerp, via post zal het zelfs meerdere maanden kunnen duren tot je een reactie krijgt.

Reactie op e-mails loopt inmiddels ook in de maanden, ik heb bv een klacht die halverwege maart is ingediend nog altijd niet beantwoord gekregen
Ik heb helaas geen verdere informatie meer gekregen dus durf ook geen specifiek antwoord te geven, Juliamulder. Je kunt in dit geval het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat voor deze vraag. Mogelijk kunnen zij je ook al helpen met je bezwaar.

Datzelfde geldt ook voor jou, tridek_ok, mijn collega's kunnen eventueel kijken wat er met jouw e-mail is gebeurd.
Datzelfde geldt ook voor jou, tridek_ok, mijn collega's kunnen eventueel kijken wat er met jouw e-mail is gebeurd.

Ik neem regelmatig contact op met de klantenservice, de behulpzaamheid wisselt heel sterk tussen de verschillende medewerkers, maar over het algemeen krijg ik de opmerking "ja, het is erg druk", "we hebben een achterstand" en meer opmerkingen in die strekking. Het advies is meestal om nog maar eens een mail te sturen, wat dan ook weer een nieuwe (tot op heden onbeantwoorde) mail oplevert.

Reageer