beantwoord

brief

• 18 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

ik wil graag weten of de brief die ik op 1 oktober aan de NS gestuurd heb, is aangekomen
icon

Beste antwoord door John de Jong 18 oktober 2015, 15:29

Hoi Laurens, NS probeert brieven binnen vier weken te beantwoorden, maar het blijkt de laatste weken vaak langer te duren. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Groeten, John
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Laurens, NS probeert brieven binnen vier weken te beantwoorden, maar het blijkt de laatste weken vaak langer te duren. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Groeten, John
Hallo Laurens, welkom op het forum. Als ik wil controleren of je brief al bij ons is aangekomen heb ik echt meer informatie van je nodig. Zou je een privébericht willen sturen met je voor- en achternaam, geboortedatum en adres? Je kan een privébericht sturen door te klikken op mijn avatar en te kiezen voor "stuur bericht".
Hoogste tijd dat ze bij NS deze handige uitvinding ontdekken, efficiënter kan het bijna niet.
Laurens, ik heb even gekeken bij onze Backoffice. Jouw brief van 1 oktober zal nog niet in behandeling zijn genomen. Ik verwacht dat dit echt nog even kan duren. Excuses voor de vertraging.

Reageer