beantwoord

Brief 29 december

  • 9 januari 2017
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Ik wil graag serviceberichten van NS via de mail ontvangen. Maar op de website zie ik niet waar ik dat aan kan vinken. Ook kan ik mijn mailadres niet doorgeven. En waar ik mijn klantnummer moet invoeren. Kunt u een stap - voor stap instructie geven?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 januari 2017, 21:46

Hallo C.M. Suring- Kolk en welkom op het NS Serviceforum,

De kans is groot dat je wel een e-mailadres kan invullen als je een andere webbrowser gebruikt. Indien dat niet het gewenste effect geeft kan je contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo C.M. Suring- Kolk en welkom op het NS Serviceforum,

De kans is groot dat je wel een e-mailadres kan invullen als je een andere webbrowser gebruikt. Indien dat niet het gewenste effect geeft kan je contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer