beantwoord

Briefhoofd

  • 8 september 2017
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Wij krijgen voor alle kaarten in het gezin een mail gericht aan het gezinshoofd m/v, er is dus niet te zien over wiens/wier kaart de mail gaat en moeten we de kaarten gaan zoeken en aan de hand van het nummer uitvinden wie de gelukkige is. Kan de NS er voortaan de juiste naam aan koppelen? Scheelt weer gehannes.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 9 september 2017, 14:54

Hallo marni, welkom op het NS Serviceforum.

Hebben jullie in je gezin een persoon die de contracthouder is van alle abonnementen? Of wellicht een hoofdabonnementhouder en de rest bijabonnementen? Dan wordt de correspondentie met betrekking tot de abonnementen verzonden naar het e-mailadres van de contracthouder. Dat zou de meest voor de hand liggende reden zijn dat jullie allemaal mail krijgen op hetzelfde e-mailadres. Wat ook nog kan is dat bij alle gezinsleden hetzelfde e-mailadres is ingevuld. Dit kun je dan zelf wijzigen in je MijnNS-account. De kaarthouder krijgt alleen apart bericht wanneer het zaken zijn die zijn specifieke OV-chipkaart betreft, zoals kaartvernieuwing.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo marni, welkom op het NS Serviceforum.

Hebben jullie in je gezin een persoon die de contracthouder is van alle abonnementen? Of wellicht een hoofdabonnementhouder en de rest bijabonnementen? Dan wordt de correspondentie met betrekking tot de abonnementen verzonden naar het e-mailadres van de contracthouder. Dat zou de meest voor de hand liggende reden zijn dat jullie allemaal mail krijgen op hetzelfde e-mailadres. Wat ook nog kan is dat bij alle gezinsleden hetzelfde e-mailadres is ingevuld. Dit kun je dan zelf wijzigen in je MijnNS-account. De kaarthouder krijgt alleen apart bericht wanneer het zaken zijn die zijn specifieke OV-chipkaart betreft, zoals kaartvernieuwing.

Reageer