Wij wonen reeds 2 jaar op ons nieuwe adres. De oude bewoners hebben schijnbaar nooit hun adresgegevens veranderd bij de NS, waardoor wij al 2 jaar brieven in de bus krijgen welke niet voor ons bestemt zijn.
Deze sturen sturen we al 2 jaar iedere keer netjes terug, met een ingevulde achterkant waarop in te vullen is waarom de brief word terug gestuurd. De brieven blijven komen.
Gisteren de klantenservice gebeld om de onnodige stroom brieven te stoppen, Zij gaven aan dat alleen de oude bewoners het adres kunnen veranderen en dat daarom zij niets kunnen doen hieraan.
Het invullen van de achterkant van de enveloppe word genegeerd en word geen actie op ondernomen door de NS. Deze conclusie werd al getrokken zonder het adres te vragen of eventuele beveiligingsvragen. In mijn ervaring als klantenservicemedewerker, betekent dit dus ook niet dat er specifieken zijn opgezocht. Dit leek ook niet het geval te zijn, aangezien er geen verdere vragen werden gesteld. Ook de vraag of zij contact op kunnen nemen met de oude bewoners (eventueel via mail) werd afgeschoten.
Wij zijn niet op de hoogte van het nieuwe adres en hebben geen contact gegevens van de oude bewoners, dus wij kunnen hen niet aansporen om dit te melden.
Kortom, de brieven blijven komen.
Gisteren heb ik dit verhaal ook op klacht.nl neergezet. Tot mijn schrik zie ik dat NS maar een 1% oplospercentage heeft en lijkt hoogst sporadisch tot totaal niet te reageren op klachten.
Aangezien blijkbaar niemand kan helpen, probeer ik het via deze weg.
Welke stappen zijn er te ondernemen om dit stop te zetten, rekening houdend met de hierboven beschreven situatie.
Met vriendelijke groeten,
Nick
Beste antwoord door Jouke NS
Ik ga deze reiziger persoonlijk benaderen om de gegevens alsnog juist in ons systeem te krijgen. Daarnaast heb ik aangegeven dat de post "retour" is gekomen. Hierdoor worden aankomende postzendingen geblokkeerd.
Bekijk origineel