beantwoord

Brieven van oude bewoners

• 22 augustus 2018
  • 28 reacties
  • 587 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Mooi compliment, MvanGelder!

Ten tijde van het afsluiten van een VDU was het alleen verplicht je adres op te geven. Bedenk je dat er veel mensen met een Voordeelurenabonnement zijn die dat abonnement al decennialang hebben. Een deel van die oude garde heeft in de loop der tijd een telefoonnummer of e-mailadres opgegeven, zelf, of na een telefonisch contact. Wat ook nog wel eens gebeurt, is dat er niet wordt opgenomen (heel vaak zelfs), of dat een nummer verouderd is.
Badge +3
De acties die nu worden ondernomen zijn precies wat ik in het hoofd had toen ik voorstelde om klanten te benaderen. In eerste instantie kwam er een reactie dat dat vanuit privacyoverwegingen niet gedaan zou mogen worden. Ik ben blij dat dat fabeltje inmiddels is ontkracht en dat NS in voorkomende gevallen actief de eigen klanten gaat benaderen om gegevens te actualiseren.

Ik begrijp best dat dergelijke discussies misschien als gezeur worden ervaren door NS. Maar het kan nooit kwaad om te luisteren naar argumenten van de klanten wanneer die met praktische verbetervoorstellen komen.

De uitleg van Sivan is ook duidelijk. Wanneer werkelijk geen enkel gegeven meer actueel is, met uitzondering van de naam, dan houdt het een keer op. Zeker nu het opzoeken van telefoonnummers en adressen niet meer zo eenvoudig is als een jaar of vijfentwintig geleden toen nog bijna iedereen een vaste telefoonaansluiting had van KPN met daarbij een vermelding in de telefoongids.
Ik begrijp best dat dergelijke discussies misschien als gezeur worden ervaren door NS. Maar het kan nooit kwaad om te luisteren naar argumenten van de klanten wanneer die met praktische verbetervoorstellen komen.

Mee eens.

Reageer