beantwoord

Broek centraal bureau gebonden voorwerpen

• 26 december 2017
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Hoe lang bewaren jullie gevonden voorwerpen en kan ik het centraal bureau gevonden voorwerpen bezoeken
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2017, 11:11

Het depot is inderdaad niet te bezoeken Loes, tenzij NS daar uitdrukkelijk toestemming voor geeft middels een afspraak.

Wanneer je iets verliest in de trein dien je dit altijd even te melden via het formulier (zie link Nooduitgang). Dan is het verloren voorwerp geregistreerd en bij een 'match' stellen we je op de hoogte. Middels het vindnummer kun je ook altijd even navraag doen bij de NS Klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Als u iets verloren bent raad ik u aan om eens op https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html te kijken.
Als het gevonden is, blijft het 5 werkdagen op de plaats waar het is afgegeven (enkele uitzonderingen daargelaten). Het depot van Gevonden Goed is niet te bezoeken voor zover ik weet, maar daar kan een moderator ms uitsluitsel over geven.
Het depot is inderdaad niet te bezoeken Loes, tenzij NS daar uitdrukkelijk toestemming voor geeft middels een afspraak.

Wanneer je iets verliest in de trein dien je dit altijd even te melden via het formulier (zie link Nooduitgang). Dan is het verloren voorwerp geregistreerd en bij een 'match' stellen we je op de hoogte. Middels het vindnummer kun je ook altijd even navraag doen bij de NS Klantenservice.

Reageer