Via Facebook en uiteindelijk via mail kreeg ik als antwoord dat de bonnen een paar dagen na aankoop geblokkkeerd zijn en of ik ze soms van een 3e partij gekocht had.
Ik antwoordde op deze mail dat ik ze rechtstreeks bij de Spoordeelwinkel had gekocht en krijg dan weer een ontvangstbevestiging en
"Wij streven ernaar uw bericht binnen 5 werkdagen te beantwoorden"
De bonnen zijn geldig tot 2-1-2018 dus een beetje snelheid zou handig zijn.
Misschien gaat het op deze manier sneller
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Wat een vervelende situatie Jannekek. Ik heb geen direct contact met de Spoordeelwinkel en mag dus helaas deze case niet voor je in behandeling nemen. Dit omdat ik vanuit privacyoogpunt niet met jouw gegevens aan de haal mag gaan. Ik vind het erg vervelend om je zo heen en weer te slingeren tussen de kanalen, maar op de website vind je de Live Chat van de Spoordeelwinkel. Daar word je meestal snel en vakkundig geholpen.
Bekijk origineel