beantwoord

Cadeaubonnen/ Antwoord op vraag via Facebook of mail.

• 18 december 2017
  • 14 reacties
  • 185 Bekeken

Ik stelde een vraag omdat ik mijn cadeaubonnen voor de Spoordeelwinkel niet kan verzilveren.
Via Facebook en uiteindelijk via mail kreeg ik als antwoord dat de bonnen een paar dagen na aankoop geblokkkeerd zijn en of ik ze soms van een 3e partij gekocht had.
Ik antwoordde op deze mail dat ik ze rechtstreeks bij de Spoordeelwinkel had gekocht en krijg dan weer een ontvangstbevestiging en
"Wij streven ernaar uw bericht binnen 5 werkdagen te beantwoorden"
De bonnen zijn geldig tot 2-1-2018 dus een beetje snelheid zou handig zijn.
Misschien gaat het op deze manier sneller
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 december 2017, 20:43

Wat een vervelende situatie Jannekek. Ik heb geen direct contact met de Spoordeelwinkel en mag dus helaas deze case niet voor je in behandeling nemen. Dit omdat ik vanuit privacyoogpunt niet met jouw gegevens aan de haal mag gaan. Ik vind het erg vervelend om je zo heen en weer te slingeren tussen de kanalen, maar op de website vind je de Live Chat van de Spoordeelwinkel. Daar word je meestal snel en vakkundig geholpen.
Bekijk origineel

14 reacties

Per telefoon een tijdje geleden een advies gekregen waar ik niks aan had. Twitter heb ik niet en via Facebook kon men mij ook niet verder helpen. Ik heb inmiddels wel weer mail terug dus er is hoop!
Als ik op de link klik mis ik de Live Chat KJ. http://m.spoordeelwinkel.nl/faq 😉
Rechts op de pagina vind je een blauwe halve cirkel met "Live Chat". Daar kun je op klikken.

Mis ik iets?

Als ikdaar op klik.

Rechts op de pagina vind je een blauwe halve cirkel met "Live Chat". Daar kun je op klikken.

Ik dus niet. Zie de screenshots.
Misschien even de directe link sturen.
Het snelste is per telefoon en chat en daarna Twitter en Facebook. https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Maar mocht het via die kanalen niet lukken dan is het forum natuurlijk ook een optie.
Mail duurt het langst. Via het forum dan maar. 😉 Gewoon even wachten tot een moderator het bericht leest. Succes.
Dank
Wat een vervelende situatie Jannekek. Ik heb geen direct contact met de Spoordeelwinkel en mag dus helaas deze case niet voor je in behandeling nemen. Dit omdat ik vanuit privacyoogpunt niet met jouw gegevens aan de haal mag gaan. Ik vind het erg vervelend om je zo heen en weer te slingeren tussen de kanalen, maar op de website vind je de Live Chat van de Spoordeelwinkel. Daar word je meestal snel en vakkundig geholpen.
Badge +3
Is dat dan niet het blauwe "tekstballonnetje" rechts onderaan (op de mobiele site)?
Ik ook niet, het enige blauwe is inderdaad de feedback knop maar die zit helemaal rechts.

Correctie, merkwaardig genoeg nu wel, wellicht een storing of zo ?

Reageer