beantwoord

Camera beelden Alkmaar noord

• 10 februari 2021
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Beste,

van 06-02-2021 20:30 - 07-02-2021 12:00 is er iemand tegen mijn auto aangereden die geparkeerd stond op het station Alkmaar noord aan de kant van Drechtewaard. Mijn vraag was of hier camera's op gericht staan en of ik die op kan vragen voor mijn aangifte voor de politie? de schade bedraagt een groot bedrag ik zou graag verver geholpen worden. Als er nog vragen zijn dan verneem ik die graag. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 10 februari 2021, 10:52

Hoi Kjelt. Welkom bij de Community.

Wat ontzettend balen zeg! Of er camera's zijn die de betreffende locatie in beeld hebben durf ik niet te zeggen. Camerabeelden kunnen opgevraagd worden door de politie. De politie kan dus navragen of er beelden van de betreffende locatie zijn en de beelden opvragen.

Bekijk origineel

7 reacties

Wat ontzettend balen zeg! Of er camera's zijn die de betreffende locatie in beeld hebben durf ik niet te zeggen. Camerabeelden kunnen opgevraagd worden door de politie. De politie kan dus navragen of er beelden van de betreffende locatie zijn en de beelden opvragen.

Hoi Denice,

Oke top heel erg bedankt. Dan zal ik even contact leggen met de politie of hun camera beelden daar op kunnen vragen. voor de rest kan ik niks doen om er achter te komen? (politie werkt niet heel soepel mee)

Ik ben bang dat, als er al beelden van zijn, je sowieso bij de politie moet zijn om ze veilig te laten stellen. :disappointed_relieved:

ah okee… dan zal ik daar eerst achteraan gaan of even bellen en vragen of ze iets kunnen doen. Heel erg bedankt voor je hulp zo ver! 

Badge

Heeft u een rapport opl aten maken of aangifte gedaan van vernieling van uw auto?  Waarschijnlijk strand dit op het niet aanwezig zijn van een proces verbaal.

Mocht dit mij gebeuren dan doe ik aangifte van vernieling zodat er een proces verbaal opgemaakt moet worden en het geregistreerd is.Tevens kunt u zelf ter plekke kijken of er camera's hangen waar mogelijk iets op te zien is en even kijken of het parkeerterrein van Q-park is van welk andere organistaie zodat u weet van wie de camera’s zijn.

Toevallig weet ik wel dat op de locatie aldaar i.v.m. stations renovatie een webcam 24 uur online staat van Prorail op het parkeerterrein gericht.

Hoi,

Aangifte heb ik al gedaan. Maar de Politie wilt geen onderzoek doen. Daarom ben ik zelf maar op onderzoek uit gegaan. dat is het genen waar ik tegen aan loop. Ik zal anders wel even bellen met ze of ze toch nog wel iets kunnen doen voor mij….

Naar de live beelden had ik al gekeken maar die kijken uit op de verkeerde parkeerplaats (niet aan de kant van drechterwaard.Ik zal inderdaad nog even kijken voor camera's en van wie het parkeer terrein is.

Reageer