Hoewel ik het niet goedkeur kan ik begrijpen dat mensen minder diplomatiek reageren op deze chaos.
Ik zal dit probleem ook aan de vaste kamer commissie melden want dit is echt beneden alle peil
Beste antwoord door Sivan NS
Goedemorgen Blake (en meelezers).
Het heeft helaas lang op zich moeten wachten, maar het probleem is eindelijk opgelost door onze IT-afdeling. Zij hebben het product alsnog klaargezet voor Blake, en hij heeft mij laten weten dat de bestelling inmiddels is opgehaald. De klacht van Blake met betrekking tot de incasso is enige tijd geleden al afgehandeld, nadat wij via privéberichten tot een oplossing zijn gekomen.
Voor de meelezers: heb je een probleem met een bestelling, bel ons dan even via 030-7515155. Indien een bestelling niet zichtbaar is (controleer dit vooral bij een NS-kaartautomaat), dan kunnen wij kijken wat de reden hiervan is, en indien nodig een verzoek indienen bij onze IT-afdeling. Heb je een klacht over de incassoprocedure van jouw abonnement, dan kun je ons het beste via het contactformulier of per brief benaderen. Een speciale afdeling zal de klacht dan in behandeling nemen.
Bekijk origineel
Het heeft helaas lang op zich moeten wachten, maar het probleem is eindelijk opgelost door onze IT-afdeling. Zij hebben het product alsnog klaargezet voor Blake, en hij heeft mij laten weten dat de bestelling inmiddels is opgehaald. De klacht van Blake met betrekking tot de incasso is enige tijd geleden al afgehandeld, nadat wij via privéberichten tot een oplossing zijn gekomen.
Voor de meelezers: heb je een probleem met een bestelling, bel ons dan even via 030-7515155. Indien een bestelling niet zichtbaar is (controleer dit vooral bij een NS-kaartautomaat), dan kunnen wij kijken wat de reden hiervan is, en indien nodig een verzoek indienen bij onze IT-afdeling. Heb je een klacht over de incassoprocedure van jouw abonnement, dan kun je ons het beste via het contactformulier of per brief benaderen. Een speciale afdeling zal de klacht dan in behandeling nemen.