beantwoord

chaotische betalings verwerking bij de NS!

Toon eerste bericht

35 reacties

Hoi Blake. Dat is wel erg vreemd inderdaad. Ik stuur je even een privébericht met twee opties om dit op te lossen.
Ik wil hier nog even mijn excuses aanbieden aan blake7. Vanwege persoonlijke omstandigheden en een blessure aan mijn pols ben ik een week niet actief op het forum geweest. Ik heb dit ook via een privébericht laten weten.
Excuses aanvaard maar wij zijn ook met Sivan NS nu inmiddels 6 dagen verder en ik wacht nog steeds.
Ik heb Blake laten weten dat mijn collega hem heeft benaderd. Onze ICT afdeling is druk bezig. Ik hoop op een snelle oplossing.
Ik heb Blake laten weten dat mijn collega hem heeft benaderd. Onze ICT afdeling is druk bezig. Ik hoop op een snelle oplossing.

Sivan NS
Nee nog geen bericht gehad. Na het lezen van dit bericht heb ik nog even gecontroleerd maar helaas nog geen bericht.

Sivan NS
Nee nog geen bericht gehad. Na het lezen van dit bericht heb ik nog even gecontroleerd maar helaas nog geen bericht.

Ik heb vandaag wederom een standaard bericht gekregen dat ik het product kan ophalen met dezelfde voorwaarden als een aantal weken geleden. Wederom is de datum weer voor 4 juni.
Ik ben benieuwd. Via dit medium heb ik nog geen bevestiging gekregen of IT er al in geslaagd is dit probleem op te lossen.

ik wacht af.

ik zal het bericht ook nog even prive versturen.
4 Juni en nog steeds niets hoe triest!
Woensdag 7 juni is het wonder geschiedt de kaart is daadwerkelijk opgewaardeerd.
Onze dank aan iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft. Met name aan Sivan NS.
Hartelijk dank.
Nu nog even vinden hoe ik dit topic sluit?
Goedemorgen Blake (en meelezers).

Het heeft helaas lang op zich moeten wachten, maar het probleem is eindelijk opgelost door onze IT-afdeling. Zij hebben het product alsnog klaargezet voor Blake, en hij heeft mij laten weten dat de bestelling inmiddels is opgehaald. De klacht van Blake met betrekking tot de incasso is enige tijd geleden al afgehandeld, nadat wij via privéberichten tot een oplossing zijn gekomen.

Voor de meelezers: heb je een probleem met een bestelling, bel ons dan even via 030-7515155. Indien een bestelling niet zichtbaar is (controleer dit vooral bij een NS-kaartautomaat), dan kunnen wij kijken wat de reden hiervan is, en indien nodig een verzoek indienen bij onze IT-afdeling. Heb je een klacht over de incassoprocedure van jouw abonnement, dan kun je ons het beste via het contactformulier of per brief benaderen. Een speciale afdeling zal de klacht dan in behandeling nemen.

Reageer