beantwoord

chat-service van NS

• 8 mei 2015
  • 8 reacties
  • 1282 Bekeken

Is er iets te doen aan de vreselijke chat "hulp" die NS op de site aanbiedt? Ik heb mijn vraag in zeker 10 manieren getracht te verwoorden. Niets wordt begrepen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 mei 2015, 17:09

Dat is uiteraard geen grapje. Niet ieder kanaal is geschikt voor iedere vraag Jo. EVA is zeer geschikt om NS een mail te sturen en algemene info over NS. Ik denk dat je via Twitter, Facebook of dit Forum snel een antwoord had gekregen. Gelukkig hebben we hier ondertussen een geweldige community opgebouwd met veel hulpvaardige forumleden.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge
U kunt beter uw vraag stellen op dit forum, in een e-mail of telefonisch. Eva is niet zo slim, en ik vrees dat ze het ook nooit wordt... 😉
Klopt helemaal, ze "begrijpt" niets! Maar waarom bestaat ze dan?
Badge
Tja, misschien weet NS dat zelf ook niet...:)
De Ns zit toch zelf ook op dit forum?
Wat is je vraag Jo?
Is dit een grapje?
ik heb zeker 10x geprobeerd een vraag te stellen over ophalen of wegbrengen naar de trein zonder zelf te reizen en MET gesloten poortjes. Probeer dat maar eens te vragen aan Eva.
Via dit forum lukt het wwel!
Dat is uiteraard geen grapje. Niet ieder kanaal is geschikt voor iedere vraag Jo. EVA is zeer geschikt om NS een mail te sturen en algemene info over NS. Ik denk dat je via Twitter, Facebook of dit Forum snel een antwoord had gekregen. Gelukkig hebben we hier ondertussen een geweldige community opgebouwd met veel hulpvaardige forumleden.

Reageer