beantwoord

Chatbox werkt niet

• 12 april 2019
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

Reputatie 2
Ik probeer een vraag te stellen in de chatbox, maar er is niet eens een verzendknop. Wel een blauwe knop onder het venster, maar dan verdwijnt het hele venster. Hoe werkt dit?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 12 april 2019, 12:35

Goed dat je je vraag stelt. Ik kan me voorstellen dat je de verzendknop mist.Als je wilt, dan wil ik dit wel als suggestie doorzetten, maar of dit wordt aangepast kan ik helaas niet zeggen.

Als je je bericht typt en dan op "Enter" drukt, dan wordt het bericht verzonden.
Laat je me weten als het is gelukt, Alex1?
Bekijk origineel

5 reacties

Goed dat je je vraag stelt. Ik kan me voorstellen dat je de verzendknop mist.Als je wilt, dan wil ik dit wel als suggestie doorzetten, maar of dit wordt aangepast kan ik helaas niet zeggen.

Als je je bericht typt en dan op "Enter" drukt, dan wordt het bericht verzonden.
Laat je me weten als het is gelukt, Alex1?
Reputatie 2
Ja, dat werkt. Maar dan kun je dus geen nieuwe alinea beginnen...
Ook dat is mogelijk. Als je je alinea klaar hebt, kan je "Shift" indrukken (ingedrukt houden) en dan "Enter" indrukken.
Ja, dat werkt. Maar dan kun je dus geen nieuwe alinea beginnen...

Dat kun je rustig in een nieuw bericht typen, de kans dat je binnen een half uur een reactie hebt is bijzonder klein, het is mij de afgelopen maanden in elk geval niet voorgekomen. Langer wel, ik heb onlangs meer dan 2 uur mogen wachten op een antwoord op een chat.
Ik zie dat het nu niet heel erg druk is op de chat, als je nog even geduld hebt verwacht ik dat je snel (binnen 15 minuten) geholpen wordt.

Reageer