beantwoord

Chatten met medewerker

  • 3 november 2015
  • 20 reacties
  • 20890 Bekeken

Ik zit al ongeveer de halve dag te wachten totdat er de mogelijkheid bestaat om te chatten met een medewerker, maar deze zijn de gehele dag al 'in gesprek' en moet ik 'even geduld hebben'. De vorige keer dat ik belde koste mij dit 20 minuten van mijn abonnement en als student lijkt me chatten dus een veel prettigere optie, als dit ooit zou kunnen. Bestaat er iets van een mogelijkheid om in contact te komen met een medewerker zonder meteen mijn telefoonabonnement op te hoeven offeren?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 november 2015, 20:31

Welkom op het NS Serviceforum E_Koning. Er zijn een aantal kanalen om met NS in contact te komen:



1. Dit NS Serviceforum - vooral een klant-helpt-klant-platform

2. Telefoon - 030-751 51 55 (lokaal tarief)

3. Mail - EVA

4. Live Chat

5. Twitter

6. Facebook

7. Brief schrijven

8. Servicebalie of -punt op het station



We merken dat Live Chat steeds populairder wordt. Ik heb bij die afdeling aangegeven dat ze vandaag slecht bereikbaar waren. Dit lag overigens niet aan de inzet van mijn collega's op dit kanaal, wel aan de onverwachte drukte. Betreffende afdeling heeft notie genomen van jouw topic en zal ook kijken of er extra ingezet kan/moet/mag worden.



Kan ik iets voor je doen, of kan de community je misschien helpen? Je ziet in ieder geval dat er genoeg kanalen overblijven naast Live Chat.
Bekijk origineel

20 reacties

Welkom op het NS Serviceforum E_Koning. Er zijn een aantal kanalen om met NS in contact te komen:

1. Dit NS Serviceforum - vooral een klant-helpt-klant-platform
2. Telefoon - 030-751 51 55 (lokaal tarief)
3. Mail - EVA
4. Live Chat
5. Twitter
6. Facebook
7. Brief schrijven
8. Servicebalie of -punt op het station

We merken dat Live Chat steeds populairder wordt. Ik heb bij die afdeling aangegeven dat ze vandaag slecht bereikbaar waren. Dit lag overigens niet aan de inzet van mijn collega's op dit kanaal, wel aan de onverwachte drukte. Betreffende afdeling heeft notie genomen van jouw topic en zal ook kijken of er extra ingezet kan/moet/mag worden.

Kan ik iets voor je doen, of kan de community je misschien helpen? Je ziet in ieder geval dat er genoeg kanalen overblijven naast Live Chat.
Ik zit al ongeveer de halve dag te wachten totdat er de mogelijkheid bestaat om te chatten met een medewerker, maar deze zijn de gehele dag al 'in gesprek' en moet ik 'even geduld hebben'. De vorige keer dat ik belde koste mij dit 20 minuten van mijn abonnement en als student lijkt me chatten dus een veel prettigere optie, als dit ooit zou kunnen. Bestaat er iets van een mogelijkheid om in contact te komen met een medewerker zonder meteen mijn telefoonabonnement op te hoeven offeren?Echt verschrikkelijk dit!!! ik krijg als antwoord ; mijn collega kijkt ernaar....hoor gewoon niks meer ....kosten 750,00 euro en alle telefoonkosten!! en tijd.... ben al meer dan 30 dagen bezig! ik zeg succes....je zal het nodig hebben!!!
Hoi Adnil. Dit is een oud topic. Als je wil, kun je zelf een nieuw topic maken en daarin uitleggen wat er aan de hand is. Misschien kunnen wij je via het forum alsnog helpen.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is er trouwens al, https://forum.ns.nl/abonnementen-2/ov-koppelen-24229.
i have ordered for a personal ov chipcard 40% discount and it has not been delivered yet
Hello Sofi, welcome to the NS Serviceforum!

Did you receive a confirmation e-mail for the order of your subscription? When did you order a new subscription? Your personal OV-chipcard should be delivered within 7 days after you've ordered.
Hoe kan ik met iemand van ns contact komen?
Reputatie 7
Hallo Shamim en welkom op het NS Serviceforum.

Onze chatters zijn hard bezig om zoveel mogelijk reizigers te helpen, maar als het druk is (wat de laatste tijd vaak het geval is) kan de knop grijs kleuren, wat betekent dat er geen ruimte is voor nog een chatgesprek. Mocht je te lang moeten wachten op een chatgesprek, zou je het ook kunnen proberen via onze Social Media (Twitter/Facebook) als bellen geen optie is. Waar gaat jouw vraag precies over, misschien kunnen wij je helpen op het forum?
graat er ook een trein van amsterdam centraal naar zaan dam
Reputatie 7
Ja. Dit kun je terugvinden in de NS Reisplanner
Hallo mijn zoon heeft een ov studenten kaart ik heb geen kortingskaart en ook geen mobiel dit voor de e ticket te laten scannen.
Mag de eticket dan op de mobiel van mijn zoon gescand worden?
Wij reizen samen.
Reputatie 7
Hallo mijn zoon heeft een ov studenten kaart ik heb geen kortingskaart en ook geen mobiel dit voor de e ticket te laten scannen.
Mag de eticket dan op de mobiel van mijn zoon gescand worden?
Wij reizen samen.


Jahoor dat is geen probleem. Zolang het ticket maar op uw naam staat, maakt het verder niet uit of hij op uw eigen of de telefoon staat van degene waarmee u reist. Zorg er wel altijd voor dat het ticket in de officiële NS-app staat. Alleen dan mag er mee gereisd worden. Goede reis!
Krijg ik dan wel de korting?
Samenreiskorting is alleen mogelijk als je als medereiziger gebruik maakt van een eigen OV-chipkaart. Als je reist met een E-ticket krijg je geen Samenreiskorting. Wellicht is een aanbieding uit de Spoordeelwinkel voordelig?
Mijn zoon heeft een studenten ov
Dat had ik begrepen uit je post, Helene. Je kan alleen korting krijgen op basis van zijn Studenten OV als je zelf een eigen OV-chipkaart hebt waar je Samenreiskorting op kan laden. Als je geen eigen kaart hebt kan je geen gebruikmaken van Samenreiskorting. Meer info op deze pagina.
Bedankt voor je antwoord

Hallo ik heb vanmorgen kunnen chatten kan het niet terug vinden mijn krt nummer is ####

Beste NS,

Ik las vandaag over de upgrade naar huiskamers van de kiosken, en van de upgrade van toiletten op stations.

Welnu, ik woon in Bunnik, 8 huisjes van het station af, ons station heeft geen koffie en toilet, en ergens zou dat wel fijn zijn. De achtergrond van die gedachte is niet de huidige situatie, maar er komt een nieuwe wijk, Odijk-West 1000 nieuwe huizen, en er zijn ook plannen om het stationsgebied, waar nu kantoren staan, te verbouwen zodat er mensen kunnen wonen. Gisteren heb ik de gemeente geschreven of er niet een koffiehuisje kon komen, jawel, met een huiskamerfunctie. Ik heb daar wel ideeën voor, meer een combinatie van afhaalpunt voor pakjes, post ,medicijnen en boodschappen, uiteraard koffie en toilet, maar ook het informatiepunt zijn voor de nieuwe bewoners om gelijk het verenigingsleven in te rollen, ook met eigen activiteiten, denk aan huiswerkbegeleiding, of buitenactiviteiten a la pasergamen of skeeleren, dat je binnen je jas en telefoon veilig kan achterlaten, dat gebouw zou dan tussen de nieuwe wijk en het station in horen, verplaatsbaar/tijdelijk, dat het een vaste plek krijgt in de nieuwe wijk, bij voorkeur naast een speeltuin. 1 goed soort verzamelgebouw kan helpen om niet een winkelcentrum te bouwen, zodat het gevaar bestaat dat zowel het nieuwe winkelcentrum, als de bestaande straks met lege winkels zitten.Een 2e huisje voor de andere kant van het spoor, wellicht meer basic met toeristische info, koffie en toilet ( stationswijk ligt aan het welvoorziene Bunnik vast )dat ook best eerst tijdelijk kan zijn, om later een definitieve plek te krijgen als de wijk af is, de uitgebreidere, bovenste variant kan dan ook, ook hier bestaat het gevaar dat er bij de stationswijk winkels teveel komen, beter 1 goed verzamelgebouwtje.

Mijn vraag is of de NS met mij, en daarna met de gemeente, eens zou willen praten of mailen, om zoiets voor elkaar te krijgen. 

Met vriendelijke groeten, Ronald A.J. van den Berg, -knip-

 

 

 

 

 

 

 

 

Goedenavond Ronald A. J. van den Berg. Welkom bij de NS Community.

Een leuk initiatief al zeg ik het zelf! Ik weet niet in hoeverre NS hier in mee kan/wil werken, maar ik adviseer je om het volgende formulier in te vullen: https://www.ns.nl/formulieren/sponsorverzoek.html. Ik zou niet weten bij wie je met deze vraag terecht kan. De medewerker die je formulier in behandeling neemt heeft dat overzicht beter.

Reageer