beantwoord

Chatten met medewerker

• 3 november 2015
  • 17 reacties
  • 10787 Bekeken

Ik zit al ongeveer de halve dag te wachten totdat er de mogelijkheid bestaat om te chatten met een medewerker, maar deze zijn de gehele dag al 'in gesprek' en moet ik 'even geduld hebben'. De vorige keer dat ik belde koste mij dit 20 minuten van mijn abonnement en als student lijkt me chatten dus een veel prettigere optie, als dit ooit zou kunnen. Bestaat er iets van een mogelijkheid om in contact te komen met een medewerker zonder meteen mijn telefoonabonnement op te hoeven offeren?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 november 2015, 20:31

Welkom op het NS Serviceforum E_Koning. Er zijn een aantal kanalen om met NS in contact te komen:

1. Dit NS Serviceforum - vooral een klant-helpt-klant-platform
2. Telefoon - 030-751 51 55 (lokaal tarief)
3. Mail - EVA
4. Live Chat
5. Twitter
6. Facebook
7. Brief schrijven
8. Servicebalie of -punt op het station

We merken dat Live Chat steeds populairder wordt. Ik heb bij die afdeling aangegeven dat ze vandaag slecht bereikbaar waren. Dit lag overigens niet aan de inzet van mijn collega's op dit kanaal, wel aan de onverwachte drukte. Betreffende afdeling heeft notie genomen van jouw topic en zal ook kijken of er extra ingezet kan/moet/mag worden.

Kan ik iets voor je doen, of kan de community je misschien helpen? Je ziet in ieder geval dat er genoeg kanalen overblijven naast Live Chat.
Bekijk origineel

17 reacties

Welkom op het NS Serviceforum E_Koning. Er zijn een aantal kanalen om met NS in contact te komen:

1. Dit NS Serviceforum - vooral een klant-helpt-klant-platform
2. Telefoon - 030-751 51 55 (lokaal tarief)
3. Mail - EVA
4. Live Chat
5. Twitter
6. Facebook
7. Brief schrijven
8. Servicebalie of -punt op het station

We merken dat Live Chat steeds populairder wordt. Ik heb bij die afdeling aangegeven dat ze vandaag slecht bereikbaar waren. Dit lag overigens niet aan de inzet van mijn collega's op dit kanaal, wel aan de onverwachte drukte. Betreffende afdeling heeft notie genomen van jouw topic en zal ook kijken of er extra ingezet kan/moet/mag worden.

Kan ik iets voor je doen, of kan de community je misschien helpen? Je ziet in ieder geval dat er genoeg kanalen overblijven naast Live Chat.
Ik zit al ongeveer de halve dag te wachten totdat er de mogelijkheid bestaat om te chatten met een medewerker, maar deze zijn de gehele dag al 'in gesprek' en moet ik 'even geduld hebben'. De vorige keer dat ik belde koste mij dit 20 minuten van mijn abonnement en als student lijkt me chatten dus een veel prettigere optie, als dit ooit zou kunnen. Bestaat er iets van een mogelijkheid om in contact te komen met een medewerker zonder meteen mijn telefoonabonnement op te hoeven offeren?Echt verschrikkelijk dit!!! ik krijg als antwoord ; mijn collega kijkt ernaar....hoor gewoon niks meer ....kosten 750,00 euro en alle telefoonkosten!! en tijd.... ben al meer dan 30 dagen bezig! ik zeg succes....je zal het nodig hebben!!!
Hoi Adnil. Dit is een oud topic. Als je wil, kun je zelf een nieuw topic maken en daarin uitleggen wat er aan de hand is. Misschien kunnen wij je via het forum alsnog helpen.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is er trouwens al, https://forum.ns.nl/abonnementen-2/ov-koppelen-24229.
i have ordered for a personal ov chipcard 40% discount and it has not been delivered yet
Hello Sofi, welcome to the NS Serviceforum!

Did you receive a confirmation e-mail for the order of your subscription? When did you order a new subscription? Your personal OV-chipcard should be delivered within 7 days after you've ordered.
Hoe kan ik met iemand van ns contact komen?
Reputatie 6
Hallo Shamim en welkom op het NS Serviceforum.

Onze chatters zijn hard bezig om zoveel mogelijk reizigers te helpen, maar als het druk is (wat de laatste tijd vaak het geval is) kan de knop grijs kleuren, wat betekent dat er geen ruimte is voor nog een chatgesprek. Mocht je te lang moeten wachten op een chatgesprek, zou je het ook kunnen proberen via onze Social Media (Twitter/Facebook) als bellen geen optie is. Waar gaat jouw vraag precies over, misschien kunnen wij je helpen op het forum?
graat er ook een trein van amsterdam centraal naar zaan dam
Reputatie 7
Ja. Dit kun je terugvinden in de NS Reisplanner
Hallo mijn zoon heeft een ov studenten kaart ik heb geen kortingskaart en ook geen mobiel dit voor de e ticket te laten scannen.
Mag de eticket dan op de mobiel van mijn zoon gescand worden?
Wij reizen samen.
Reputatie 7
Hallo mijn zoon heeft een ov studenten kaart ik heb geen kortingskaart en ook geen mobiel dit voor de e ticket te laten scannen.
Mag de eticket dan op de mobiel van mijn zoon gescand worden?
Wij reizen samen.

Jahoor dat is geen probleem. Zolang het ticket maar op uw naam staat, maakt het verder niet uit of hij op uw eigen of de telefoon staat van degene waarmee u reist. Zorg er wel altijd voor dat het ticket in de officiƫle NS-app staat. Alleen dan mag er mee gereisd worden. Goede reis!
Krijg ik dan wel de korting?
Samenreiskorting is alleen mogelijk als je als medereiziger gebruik maakt van een eigen OV-chipkaart. Als je reist met een E-ticket krijg je geen Samenreiskorting. Wellicht is een aanbieding uit de Spoordeelwinkel voordelig?
Mijn zoon heeft een studenten ov
Dat had ik begrepen uit je post, Helene. Je kan alleen korting krijgen op basis van zijn Studenten OV als je zelf een eigen OV-chipkaart hebt waar je Samenreiskorting op kan laden. Als je geen eigen kaart hebt kan je geen gebruikmaken van Samenreiskorting. Meer info op deze pagina.
Bedankt voor je antwoord

Reageer