Beste ,
Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?
Beste antwoord door AuroraSkye
Bekijk origineelBeste ,
Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?
Beste antwoord door AuroraSkye
Bekijk origineelDat heb ik ergens gelezen.
Waar kan ik dat officieel indienen?
hoi ik heb een vraag over afschrijvingen ?
Waar kan ik dat officieel indienen?
Sorry voor de erg late reactie! Dit kan via de chat. Wanneer je de chat opent, verschijnt direct Jens (de virtuele assistent). Het enige dat je hoeft te typen is ‘staking’. Dan kun je kiezen voor “vergoeding of geld terug vragen” en vervolgens voor “vergoeding”.
hoi ik heb een vraag over afschrijvingen ?
Je kunt via je Mijn NS-account de facturen inzien. Mocht dat niet lukken of er toch nog iets onduidelijk zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
goedemiddag,
zondag 17 september jl werd er een bedrag van 20eu afgeschreven van mijn
rekeningnummer ***** en gestort op ****** www.ovpay.nl
Waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik was vergeten in te checken op station Zandvoort.
Ik heb wel uitgecheckt op station Apeldoorn.
Ik was tot en met zondag 17 september in het bezit van een weekend vrij abonnement en
ga er van uit dat de 20eu z.s.m. op mijn rekening wordt teruggestort.
Ik hoor het graag spoedig van u.
kaartnummer ***********
Met vriendelijke groet,
R.F. A.
Hallo rene1953 en welkom bij de NS Community,
Ik heb alle gegevens verwijderd vanwege dat deze openbaar staan. Je hebt ingecheckt met je bankpas in plaats van jouw OV-chipkaart. Je kan het beste een uitdraai maken van deze reizen die op www.ovpay.nl staan en deze samen met het verzoek om deze vergoed te krijgen naar ons opsturen via Facebook, Twitter of Live-Chat.
Of zie https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html kies voor vergeten abonnement en dat je met een betaalpas gereisd hebt.
Bedankt voor tip, ik heb inmiddels het formulier ingevuld en ingezonden
en bericht ontvangen dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen.
Ik bet benieuwd hoe lang een en ander gatt duren.
Beste, wat ontzettend jammer dat ik moet op deze manier mijn probleem uitleggen, ik heb net half uur aan de telefoon gezeten en ze hebben mij doorverwijst naar de '’chat'. Dus: ik heb gisteren dubbele online tickets gekocht, omdat ik dacht dat de bestelling niet goed was gegaan., he bik mijn tickets opnieuw besteld. Nu blijkt dat de tweede bestelling is geannuleerd, terwijl het bedrag is wel afgeschreven uit mijn bankrekening. Kan iemand mij helpen? ik wil eigenlijk het geld terug van de eerste bestelling, deze heb ik niet gebruikt (nogmaals ik dacht dat de bestelling niet ws goed gegaan want mij maand was leeg) toen heb ik de tweede bestelling gedaan. Kan iemand helpen? .
Goedenavond Vallarta. Welkom bij de NS Community.
Helaas kunnen we dit hier niet voor je oplossen. Ik wil doorverwijzen naar onze klantenservice, daar kan je verder geholpen worden met je vraag!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.