compensatie

• 11 februari 2021
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste NS,

Op 9 februari besloot ik vanuit Groningen om naar Leiden te reizen. Van tevoren had ik de actuele reisinformatie gecheckt (zoals jullie hebben aangeraden), maar daar stonden geen storingen vermeld op mijn traject. Echter kwam de trein om 20u aan in Bodegraven, waar deze trein stopte en niet meer verder reed door een wisselstoring en terugging naar Utrecht. Er reden geen vervangende bussen, de bussen die reden, die gingen naar Gouda, niet richting leiden. Ik kende niemand in de omgeving die mij met de auto kon ophalen. Alle ubers waren bezet. Zo werd ik een uur voor de avondklok in een temperatuur van -6 gedropt met mn koffer zonder oplossing. Ik heb 40 minuten buiten rondgevraagd of mensen richting leiden vervoer toevallig een plekje over hadden. Uiteindelijk werd ik een half uur lopen van mn huis afgezet door een onbekende vrouw, die ik erg dankbaar ben. Maar ik kwam totaal onderkoeld thuis aan. Dit is niet de service die ik van jullie gewend ben en wil daarom ook graag de prijs van mn kaartje terug. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Een claim voor Geld Terug bij Vertraging kan ingediend worden via de website: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html

Reageer