Graag een compliment voor het geweldige team op de trein van Haarlem Centraal naar Amsterdam Centraal op 16-01-2018 van 08.10.
Trein zat behoorlijk vol, toch vroeg de machinist op zeer vriendelijke toon aan om ruimte voor elkaar te maken en bagage bijv. in de rekken te plaatsen. Hij vroeg het op een dusdanig vriendelijke toon dat je je als reiziger serieus genomen voelt en je ook naar elkaar begripvol bent. Sowieso complimenten voor de duidelijke omroepen. Vertraging en drukte kun je niet altijd voorkomen, het helpt dan echt als je helder bent in je informatievoorziening en begripvol bent naar je passagiers.
Groet!
Beste antwoord door Denice NS
Welkom op ons Serviceforum, Sarita.
Wat ontzettend tof dat je de tijd hebt genomen om je compliment aan ons door te geven
Ik ga ervoor zorgen dat het personeel je compliment te lezen krijgt :)
Bedankt voor de aanvullende gegevens, klant_Jac!
Bekijk origineel
Wat ontzettend tof dat je de tijd hebt genomen om je compliment aan ons door te geven

Bedankt voor de aanvullende gegevens, klant_Jac!