complimenten | NS Community

complimenten

  • 9 March 2023
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Gisteravond in de trein van Groningen naar Zwolle bleken vijf knapen aan boord die systematisch reizigers aan het beroven waren. Er werd ook een poging gedaan om mijn tas te stelen, maar dat kon verijdeld worden.

Alle lof voor de conducteur die dienst had in deze rein. Adequaat gehandeld, ook al stond hij er in de trein helemaal alleen voor.

Gelukkig waren passagiers ook behulpzaam en kon een aantal op het station in Zwolle opgepakt worden.

Complimenten en nogmaals dank. Ondanks alles heb ik me niet onveilig gevoeld.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Hedzerika en welkom bij de NS Community! 
Wat tof dat je dit met ons deelt! Jammer natuurlijk dat dit in de trein gebeurd, maar fijn dat je ondanks dat, je niet onveilig hebt gevoeld. Ik zou graag jouw berichtje bij de juiste persoon willen krijgen, kun je nog aangeven hoe laat deze trein vanuit Groningen is vertrokken?

Hoi Hedzerika en welkom bij de NS Community! 
Wat tof dat je dit met ons deelt! Jammer natuurlijk dat dit in de trein gebeurd, maar fijn dat je ondanks dat, je niet onveilig hebt gevoeld. Ik zou graag jouw berichtje bij de juiste persoon willen krijgen, kun je nog aangeven hoe laat deze trein vanuit Groningen is vertrokken?

Misschien eens tijd dat NS eindelijk eens poortjes installeert in Groningen.

Hoi Hedzerika en welkom bij de NS Community! 
Wat tof dat je dit met ons deelt! Jammer natuurlijk dat dit in de trein gebeurd, maar fijn dat je ondanks dat, je niet onveilig hebt gevoeld. Ik zou graag jouw berichtje bij de juiste persoon willen krijgen, kun je nog aangeven hoe laat deze trein vanuit Groningen is vertrokken?

Misschien eens tijd dat NS eindelijk eens poortjes installeert in Groningen.

Wat fijn dat jij dat dan even kort gaat sluiten met gemeente Groningen zodat die overstag gaan en de poortjes toestaan. Fijn dat je je zo wilt inzetten voor de mensen die op deze lijn reizen.

Reputatie 7
Badge +3

Niet de speciale SMS gebruikt?

Ooit in de tijd dat er nog spoorwegpolitie bestond, stond deze klaar om jongeren op te pakken die op het station waar wij instapten abri's vernield hadden. Conducteur geattendeerd op de daders en hij had aktie ondernomen.

Badge +3

Zomaar nog een succesverhaal https://twitter.com/SigeournyThomp4/status/1652418615503724545

Download als pdf https://www.dropbox.com/t/SfJXEJcD39Py9Zy9

Reageer