Ik ben op donderdag 24 mei met ns geweest. En er is fout gegaan bij het uitchecken.
Ik wist niet dat je uit moest checken als je naar een andere trein ging.
Want ik gaat nooit met het openbaarvervoer. Maar ik heb gelijk gebelt naar de klantenservice. En ik heb alles uitgelegt. En ik zou het overige bedrag van 16.80 terug gestort krijgen op mijn rekening. Binnen 3 werkdagen. Ik heb zelf een mailtje gehad.
Toen op 26 mei krijg ik een mailtje van jullie dat ik het geld niet terug krijg van 3.20 Niet terug krijg.
Dus zal even op mijn rekening kijken of het al over is gemaakt. Maar helaas zijn we ondertussen een week verder en heb nog niks terug gehad.
Hoe kan dit en waarom krijg ik het niet terug.
Met vriendelijke groet.
Petra jager
Beste antwoord door Iris NS
Welkom bij onze NS Community, Petra80 :)
Ik begrijp dat het verwarrend overkomt wanneer er een restitutiebedrag is toegezegd, maar dat je later een mail ontvangt over een ander bedrag dat je niet terug zal krijgen. De uitleg van iMark over de bedragen klopt inderdaad. Wordt het hier wat logischer van voor je? Je zou altijd even contact op kunnen nemen met onze klantenservice om het opgehelderd te krijgen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel
Ik begrijp dat het verwarrend overkomt wanneer er een restitutiebedrag is toegezegd, maar dat je later een mail ontvangt over een ander bedrag dat je niet terug zal krijgen. De uitleg van iMark over de bedragen klopt inderdaad. Wordt het hier wat logischer van voor je? Je zou altijd even contact op kunnen nemen met onze klantenservice om het opgehelderd te krijgen. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.