beantwoord

contact klantenSERVICE ???

Ikheb ondertussen deze week al bijna 30 minuten aan de lijn gewacht bij de klantenSERVICE en nog steeds geen reactie op mn berichten.
Het enige dat ik wil is het abonnement opzeggen. Dat kan per maand maar ik denk dat ze gewoon wachten tot de maand voorbij is zodat je een maand langer aan ze vast zit.
Waarom klantenservice als er helemaal GEEN sevice is? We worden gewoon genegeerd! .
icon

Beste antwoord door Slidestops 1 juli 2017, 09:57

Als je er via de telefoon niet doorheenkomt, is dat niet erg handig.

Je kunt eventueel andere kanalen proberen, zoals Facebook, Twitter of Livechat. Die zijn meestal erg snel 😉
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge
Oke jammer123.

En wat wil je precies? Wat voor abonnement heb je? En hoe lang heb jij dat abonnement al?
Zo! Dat is verrassend snel! Ik heb natuurlijk al op verschillende manieren mn abonnement proberenop te zeggen maar vertel gewoon nogmaal waar het om gaat. Ik wilde halverwege de maand juni mnd 6, het jaar abo van mn dochter op te zeggen, dat kan per maand nu, maar door jullie trage reactie zit ik er waarschijnlijk nog wwn maand langer aan vast. Ze heeft dat abo al 2 jaar
Reputatie 7
Als je er via de telefoon niet doorheenkomt, is dat niet erg handig.

Je kunt eventueel andere kanalen proberen, zoals Facebook, Twitter of Livechat. Die zijn meestal erg snel 😉
Reputatie 7
Badge
Zo! Dat is verrassend snel! Ik heb natuurlijk al op verschillende manieren mn abonnement proberenop te zeggen maar vertel gewoon nogmaal waar het om gaat. Ik wilde halverwege de maand juni mnd 6, het jaar abo van mn dochter op te zeggen, dat kan per maand nu, maar door jullie trage reactie zit ik er waarschijnlijk nog wwn maand langer aan vast. Ze heeft dat abo al 2 jaar

Oke, uuhm....volgens mij zou je het abonnement gewoon kunnen opzeggen hoor.
Als het om een jaar abonnement gaat en er is al 2 jaar gebruik van gemaakt dan kan je dat sowieso opzeggen dacht ik. Maar helemaal zeker weet ik het helaas niet.

Je zou nog eens kunnen proberen om te bellen, misschien krijg je nu wel iemand aan de lijn.
Ik zal het nummer nog eens opschrijven: 030 751 51 55 en dan kies je voor optie 2. Wie weet lukt het misschien nu wel.

Er is ook nog een andere mogelijkheid om geholpen te worden, namelijk via Twitter. Het schijnt dat je via Twitter snel verder geholpen word door NS (snelle reactie tijd).
Heb jij toevallig ook een Twitter account jammer123?
Nou nee hoor, ook geen rwactie. Jep jammer123 ben ik
Reputatie 7
Badge
Nou nee hoor, ook geen rwactie. Jep jammer123 ben ik

Heb je Twitter toevallig?
Kun je niet vragen of zij mij bellen want jullie zijn niet te bereiken
Reputatie 7
Badge
Kun je niet vragen of zij mij bellen want jullie zijn niet te bereiken

Uhhm.... nee meneer. Dat kan ik niet.

Maar de moderators die kunnen dat wel, maar die zijn meestal in de middag online, (helaas in het weekend wel wat minder) eigenlijk had je dit topic ook beter doordeweeks kunnen plaatsen, maar goed.

Weetje wat jammer123, 🙂 Je kan proberen nog zelf te bellen, en uiteraard misschien ook Twitter, Livechat, Facebook. En mocht dat niet lukken dan wacht je gewoon tot er hier op het forum een moderator komt en die zal jou dan verder helpen. En dan komt het sowieso goed hoor.

Vind je dat een goed idee jammer123?
Haha wat denk je waar ik al ruim een week mee bezig ben mevrouw, jullie service is echt FANTASTISCH wat een lachertje
Klantenservice die geen service verlenen maar onervaren mdw advies laten geven, even serieus! Wat moet ik met jouw advies (vakantiekracht waarschijnlijk)
Trein NS werkt niet voor NS ondanks zijn naam, gewoon een klant net als u.
Reputatie 7
Badge
Haha wat denk je waar ik al ruim een week mee bezig ben mevrouw, jullie service is echt FANTASTISCH wat een lachertje
Klantenservice die geen service verlenen maar onervaren mdw advies laten geven, even serieus! Wat moet ik met jouw advies (vakantiekracht waarschijnlijk)

Deze toon bevalt mij niet. Ik probeer alleen maar te helpen hoor.
Ik ben niet ervaren nee, (ik ben zelf ook maar gewoon een klant hoor) maar de moderators hier zijn wel ervaren hoor, en die werken wel gewoon bij NS.
Als je nou even geduld hebt dan kom je straks een moderator tegen hier en die kunnen jouw uitstekend verder helpen hoor.

Succes.
Inderdaad! Jouw toon bevalt mij ook helemaal niet, wat denk je nou dat ik een klein kind ben!?!
Jullie zijn niet gekwalificeerd om te helpen,waarom zit je daar als je geen idee hebt hoe je servicegericht moet zijn met je belabberde antwoorden. Daar heeft geen klant iets aan.
Schrijfstijl merk ik dat je nog erg jong en onervaren bent.
Je mijn case zsm doorzetten naar een ervaren mdw die wel normaal antwoord kan geven.
Vind je dat een goed idee?
Goedemorgen jammer123, welkom op het Serviceforum!

Vervelend om te lezen dat je de klantenservice niet hebt kunnen bereiken. De afgelopen dagen is het wat drukker dan normaal. Ik snap dat dit frustrerend voor je is. Ik zie echter dat er geen bericht van jou is binnengekomen via Twitter. Zou je een DM kunnen sturen zodat mijn collega's je hiermee verder kunnen helpen?

De forumleden die je nu geholpen hebben zijn niet werkzaam bij NS Klantenservice maar zijn wel goed op de hoogte van onze diensten. Zij kunnen daarom ook geen case naar ons doorzetten. De reactie van Trein-NS. is dan ook begrijpelijk. Uiteindelijk proberen we elkaar te helpen dus ik zou je willen vragen om je toon een beetje aan te passen. Mijn collega's op Social Media zien je bericht tegemoet en helpen je graag verder.
Reputatie 7
Badge
Goedemorgen jammer123, welkom op het Serviceforum!

Vervelend om te lezen dat je de klantenservice niet hebt kunnen bereiken. De afgelopen dagen is het wat drukker dan normaal. Ik snap dat dit frustrerend voor je is. Ik zie echter dat er geen bericht van jou is binnengekomen via Twitter. Zou je een DM kunnen sturen zodat mijn collega's je hiermee verder kunnen helpen?

De forumleden die je nu geholpen hebben zijn niet werkzaam bij NS Klantenservice maar zijn wel goed op de hoogte van onze diensten. Zij kunnen daarom ook geen case naar ons doorzetten. De reactie van Trein-NS. is dan ook begrijpelijk. Uiteindelijk proberen we elkaar te helpen dus ik zou je willen vragen om je toon een beetje aan te passen. Mijn collega's op Social Media zien je bericht tegemoet en helpen je graag verder.

Heel erg bedankt Gabriëlle NS. Ik begon al een beetje aan mezelf te twijfelen en ik was bang dat ik het verkeerd had gedaan.
Ik probeerde jammer123 inderdaad alleen maar te helpen.

Reageer