contact krijgen met NS | NS Community
beantwoord

contact krijgen met NS

  • 17 October 2022
  • 6 reacties
  • 515 Bekeken

Zou graag contact hebben met NS lukt niet, chat geen reactie,  telefoon nummer niet te vinden, geen mailadres 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 October 2022, 21:24

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Ik had net toevallig ook contact met de chat. Best een drama. Ik kreeg die melding ook, en ging even weg van de computer. Kwam nog geen 10 minuten later terug, bleek er al een medewerker gereageerd te hebben en die had de chat ook alweer afgesloten omdat ik niet snel genoeg gereageerd had. 🙄

Drama (onvoorspelbaar) inderdaad. Dan liever een DM via X/Twitter of de telefoon op de speaker (totdat de verbinding na een half uur verbroken wordt, is mijzelf nog nooit overkomen zo lang in de wacht).

Gelukkig bij NS geen suf wachtmuziekje of reclame toch?

Reputatie 7
Badge +3

Ik had net toevallig ook contact met de chat. Best een drama. Ik kreeg die melding ook, en ging even weg van de computer. Kwam nog geen 10 minuten later terug, bleek er al een medewerker gereageerd te hebben en die had de chat ook alweer afgesloten omdat ik niet snel genoeg gereageerd had. 🙄

vanavond ook via de chat geprobeerd met NS in contact te komen. Daar kreeg ik het bericht ; ‘het is erg druk. het kan meer dan 45 minuten duren voordat u een reactie krijgt’ Daar ga ik, en natuurlijk anderen ook niet, toch echt niet op zitten wachten. NS houdt mensen voor de gek. 

Reputatie 6

Hey Klari76.  Welkom bij de NS Community!

Als je ticket ongeopend is dan is het nog wel mogelijk om dit te vergoeden. Is het al geopend? Dan is er helaas niks mogelijk omdat het dan al vast staat. Helaas kunnen we dit hier niet voor je doen, dit kan alleen via de klantenservice. Ik wil je wijzen op het bericht van Stijn hierboven, hier staan alle opties om contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik me geld terug krijgen van een verkeerde gekochte  e ticket 

Goedenavond Hannah2022 en welkom bij de NS Community.

Al onze contactopties kun je vinden op deze pagina. Onze Klantenservice is telefonisch bereikbaar, via Social Media en inderdaad via chat. Het is echter erg druk de laatste tijd, met name bij Social Media, dus een reactie kan even duren.

Afhankelijk van je vraag kan de Community je wellicht ook helpen, maar onthoud dat dit in eerste instantie een platform is waar reizigers elkaar kunnen helpen. De Community kan niet bij jouw klantgegevens, dus met een vraag over specifieke informatie over jouw abonnement, facturen, een verzoek om een restitutie et cetera zul je echt contact op moeten nemen met de Klantenservice.

Reageer