Contact met klantenservice.

• 30 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 609 Bekeken

Krijg al vanaf 16:00 te horen dat er meer dan 10 wachtenden voor mij zijn en dat ik beter op een later tijdstip kan terugbellen. Welke keuze ik ook kies , of ik nu kies 2, kies 4 of weet ik wat kies krijg iedere keer hetzelfde te horen

3 reacties

Badge +3
De telefonische klantenservice lijkt in het weekend wat onderbezet. Ik raad u aan het morgen tijdens kantooruren nogmaals te proberen, of op een andere manier contact op te nemen met de klantenservice. Naast bellen kunt u ervoor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 7
Badge +3
Morgen beginnen de scholen en universiteiten weer. Veel mensen gaan de dag te voren pas kijken welk abonnement ze moeten kopen.
Morgen beginnen de scholen en universiteiten weer. Veel mensen gaan de dag te voren pas kijken welk abonnement ze moeten kopen.
Toch grappig dat de NS wel een brief/mail stuurt naar de klanten dat het vanaf morgen weer drukker wordt i.v.m. het starten van de scholen, maar blijkbaar niet de klantenservice voldoende voorbereid op het drukke weekend voor 1 september.

Reageer