Contact met klantenservice.


Krijg al vanaf 16:00 te horen dat er meer dan 10 wachtenden voor mij zijn en dat ik beter op een later tijdstip kan terugbellen. Welke keuze ik ook kies , of ik nu kies 2, kies 4 of weet ik wat kies krijg iedere keer hetzelfde te horen
icon

Beste antwoord door Tochjo 30 augustus 2015, 20:54

De telefonische klantenservice lijkt in het weekend wat onderbezet. Ik raad u aan het morgen tijdens kantooruren nogmaals te proberen, of op een andere manier contact op te nemen met de klantenservice. Naast bellen kunt u ervoor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
De telefonische klantenservice lijkt in het weekend wat onderbezet. Ik raad u aan het morgen tijdens kantooruren nogmaals te proberen, of op een andere manier contact op te nemen met de klantenservice. Naast bellen kunt u ervoor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 7
Badge +3
Morgen beginnen de scholen en universiteiten weer. Veel mensen gaan de dag te voren pas kijken welk abonnement ze moeten kopen.
Tamzin schreef:

Morgen beginnen de scholen en universiteiten weer. Veel mensen gaan de dag te voren pas kijken welk abonnement ze moeten kopen.


Toch grappig dat de NS wel een brief/mail stuurt naar de klanten dat het vanaf morgen weer drukker wordt i.v.m. het starten van de scholen, maar blijkbaar niet de klantenservice voldoende voorbereid op het drukke weekend voor 1 september.

Reageer