beantwoord

Contact met moderator

Beste Klaas Jan,

Na het concert van Bruce Sprinsteen heb je toegezegd de door mij betaalde taxirit terug te betalen. Dit omdat er te weinig trein capaciteit was na het concert. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen en op de laatste mail heb ik geen reactie meer gekregen.
Ik ga er van uit dat er ergens een misverstand is. Is mijn juiste rekeningnummer bij jullie bekend? Graag hoor ik wat er tussengekomen is.
Dank,
Marian
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 15 juli 2016, 16:11

De restitutie is inmiddels goedgekeurd en TS zal de kosten terug ontvangen op de bankrekening.

Bekijk origineel

5 reacties

Tja......
Beste Klaas Jan,

Na het concert van Bruce Sprinsteen heb je toegezegd de door mij betaalde taxirit terug te betalen. Dit omdat er te weinig trein capaciteit was na het concert. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen en op de laatste mail heb ik geen reactie meer gekregen.

Ik ga er van uit dat er ergens een misverstand is. Is mijn juiste rekeningnummer bij jullie bekend? Graag hoor ik wat er tussengekomen is.

Volgens dit bericht van 18 juni zou je je vergoeding al hebben gekregen...
Goedemorgen Marian. Ik heb de titel van je topic aangepast in verband met privacy.

Ik zal Klaas-Jan vragen contact met je op te nemen.
Ik heb navraag gedaan betreffende de restitutie en kom vanmiddag met een terugkoppeling.
De restitutie is inmiddels goedgekeurd en TS zal de kosten terug ontvangen op de bankrekening.

Reageer