beantwoord

Contact met NS

• 22 september 2015
  • 2 reacties
  • 274 Bekeken

a) Moeilijk contact met NS-030-7515155 qua Keuzemenu is onduidelijk en b) als deze keuze is gemaakt ivm OV-Chipkaart(Foto) dan kom je uit op keuze nr4-2-6 die weer terug verwijst(?). Opnieuw de keuze nr2 is onduidelijk en nr4 om de foto op te geven/aan te vragen of c) er over praten waarom niet op mijn Email correct wordt gereageerd? e)Ook zijn er diverse telefoonnummer voor de Klanten Service onder 030 en 050. Gaarne eenduidig zijn?

Per Email wordt eerst wel gereageerd en sluist NS dit daarna via EVA die zogenaamd NIET terug en dus mijn Bijlage niet kan oppakken, antwoordt de (Telef.) medewerker. f) Geef dan als NS dit of duidelijk aan of laat een medewerker daarop ingaan tzt??? Maar laat de klant niet in onzekerheid die dan weer moet bellen (met een onduidelijke keuze menu)!
g) Via via kom je dan bij een forum(?) die mogelijk ook weer niet beroepsmatig zou kunnen reageren! *** Ik merk in deze stelling dat er NIET kan worden UItgelogd???
icon

Beste antwoord door Charon NS 23 september 2015, 11:18

Beste msangel389, welkom op het forum! Ten eerste bedankt voor je feedback op de telefonische klantenservice, en vooral het keuzemenu. Het klopt dat wij sinds kort ook een (tijdelijk) 050-nummer hebben. Dit nummer is alleen bedoeld om toestemming te geven op het bewaren van je pasfoto, waarover we onze klanten een bericht hebben gestuurd. Dit telefoonnummer is dus tijdelijk.

Het is wel mogelijk om uit te loggen op dit forum. Dit staan aan de rechterkant, onder je gebruikersnaam. Ik heb er een rood vierkantje omheen gezet in de bijlage. :)

Ik wil je graag verder helpen, maar begrijp je vraag niet precies. Stuur me anders een privébericht! Dit kun je doen door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Beste msangel389, welkom op het forum! Ten eerste bedankt voor je feedback op de telefonische klantenservice, en vooral het keuzemenu. Het klopt dat wij sinds kort ook een (tijdelijk) 050-nummer hebben. Dit nummer is alleen bedoeld om toestemming te geven op het bewaren van je pasfoto, waarover we onze klanten een bericht hebben gestuurd. Dit telefoonnummer is dus tijdelijk.

Het is wel mogelijk om uit te loggen op dit forum. Dit staan aan de rechterkant, onder je gebruikersnaam. Ik heb er een rood vierkantje omheen gezet in de bijlage. :)

Ik wil je graag verder helpen, maar begrijp je vraag niet precies. Stuur me anders een privébericht! Dit kun je doen door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Badge
Ik heb nog geen privébericht ontvangen van msangel389. Ik ga ervan uit dat het uitloggen inmiddels gelukt is. :)

Reageer