contact per mail zeer slecht!!

• 25 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Jeetje NS al 2 keer gemaild en nog steeds geen antwoord! Ik heb 2keer een mail ontvangen dat het niet gelukt is om binnen 5 werkdagen te kunnen beantwoorden en z.s.m. zullen beantwoorden. Nou we zijn al weeeekeeeeen verder en nog steeds niks! Zeer slecht. Ik heb uiteindelijk het bedrag van 4.11 betaald (wat ik niet hoor te betalen) en heb besloten om een rechtzaak te openen. Dit is namelijk niet het eerste keer! Zeer slechte service !!

2 reacties

Hallo Ebry1989 en welkom bij de NS Community. 

Het is helaas erg druk op de e-mail en er is maar een beperkt aantal collega's die de e-mails af kunnen handelen. We doen ons best om zo snel mogelijk op je te reageren, spijtig genoeg lukt dit op dit moment niet binnen de termijn. 

Hallo Ebry1989 en welkom bij de NS Community. 

Het is helaas erg druk op de e-mail en er is maar een beperkt aantal collega's die de e-mails af kunnen handelen. We doen ons best om zo snel mogelijk op je te reageren, spijtig genoeg lukt dit op dit moment niet binnen de termijn. 

Dit probleem is ondertussen opgelost. Uiteraard op een echte NS-”manier”. Ze hebben het klachtenformulier offline gehaald. Zal blijkbaar te druk geweest zijn.

Denk niet dat bestaande klachten nog afgehandeld gaan worden.

Reageer