contactformulier

  • 10 juli 2016
  • 7 reacties
  • 1123 Bekeken

vandaag lukt het niet om een contactformulier naar de ns klantenservice te versturen. graag uw hulp

7 reacties

aanvulling: het contactformulier heb ik ingevuld via de website van NS: van 'contact' naar ''email consumenten' naar 'mail consument'. het probleem is nog niet opgelost.
Goedemorgen Martje. Wat gaat er precies mis? Misschien kunnen wij je via het forum ook helpen?
Martje, kunnen we je nog ergens mee helpen?
het opsturen via contactformulier wilde zondag niet lukken (Ipad, pc, laptop), daarom heb ik inmiddels de klantenservice ouderwets een brief gestuurd. hulp dus niet meer nodig, dank je wel, met vr gr
het opsturen via contactformulier wilde zondag niet lukken (Ipad, pc, laptop), daarom heb ik inmiddels de klantenservice ouderwets een brief gestuurd. hulp dus niet meer nodig, dank je wel, met vr gr
Oei, daar gaat wel twee weken overheen, voordat je ouderwets weer een brief terug krijgt...
Werkt op 21 augustus nog steeds niet.
Window 10 EDGE.
De knop verstuur werkt niet.
Hallo AbelMN. Welkom op het NS Serviceforum!

Bedankt voor je signaal, goed dat je dit bij ons meldt. Ik ga dit intern doorzetten.

Reageer