corona

• 15 maart 2020
  • 4 reacties
  • 499 Bekeken

Hallo, ik heb een enkele treinticket verzilverd op 13 maart en ik ben NIET met de trein mee gegaan dit i.v.m het Coronavirus. Ik ben wat ouder dus hoger risico. Mijn vraag is,: kan ik dit ticket alsnog gebruiken voor op een andere datum, eventueel omboeken, totdat het virus voorbij is? M.V.G. Mevr. van Bavel.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Tja, mevrouw van Bavel, Jouke NS heeft alles keurig op een rijtje gezet in dit topic.

Hier is waarschijnlijk het antwoord op uw vraag te vinden.

Met de aankondiging van het kabinet dat evenementen met meer dan 100 deelnemers komen te vervallen zullen veel reizigers niet naar hun concert, beurs of ander evenement kunnen reizen met hun treinticket. In dat geval kunnen reizigers contact opnemen met Klantenservice en de situatie bespreken. Wederom geldt het verzoek om dit voor zover mogelijk via Chat of Sociale Media te laten verlopen.  De telefoon is vaak overbelast.

Het is het proberen waard. In de praktijk is er een passende oplossing voor senioren. Verlenging  is technisch heel lastig; u krijgt een meestal e-ticket met een datum redelijk ver in de toekomst. Houd uw persoonlijke chipkaart bij de hand. Het wordt gecontroleerd.

Reputatie 7
Badge +3

Het ticket zelf kan niet verlengd worden. Het is de vraag of de klantenservice achteraf nog iets voor u kunt doen. Aan een e-ticket is niet te zien of deze gebruikt is. Het beste kunt u via Social media Twitter of Facebook contact opnemen met de NS klantenservice. Telefonisch kan ook maar is drukker.

Goedendag, kan de NS wat doen aan b.v. het verlopen van je 3.50 kaartjes, ik durf niet meer met de trein.

Wilde het kaartje gebruiken voor concert, maar was afgelast.

Misschien verlenging, zou super zijn.

Groetjes Liesbeth

Badge

Goedendag, kan de NS wat doen aan b.v. het verlopen van je 3.50 kaartjes, ik durf niet meer met de trein.

Wilde het kaartje gebruiken voor concert, maar was afgelast.

Misschien verlenging, zou super zijn.

Groetjes Liesbeth

@liesbeth69 , Als u de moeite had genomen om even het bericht van Thom te lezen wat iets boven uw post staat dan had u de verwijzing gezien naar het topic waar alles op een rijtje in is gezet.  Dus bij deze klik even op de link en lees even wat daar vermeld staat.

Reageer