beantwoord

Correctietarief

  • 18 november 2019
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Goedemorgen, ik krijg een factuur met daarop een correctietarief : toeslag 1e klas ontbreekt. Ik heb helemaal niet gereisd met 1e klasse, alleen 2e klasse. Waar moet ik zijn om het bedrag terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Thom 18 november 2019, 08:34

Er zijn wel meer problemen op dit punt. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice, Via de sociale media gaat het het snelste. Is er het nodige uit te leggen, dan kunt u beter bellen. 030 7515155. Of u het bedrag terug krijgt, is aan Klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn wel meer problemen op dit punt. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice, Via de sociale media gaat het het snelste. Is er het nodige uit te leggen, dan kunt u beter bellen. 030 7515155. Of u het bedrag terug krijgt, is aan Klantenservice.

Reageer