beantwoord

Coupon code kan niet verzilveren

• 24 december 2017
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Hallo,

Ik heb 2 tickets voor €23,00 bij Vakantieveilingen gekocht.
Nadat ik al mijn gegevens heb ingevuld wilde ik deze wijzigen omdat er iets niet klopte. Na dit te hebben gedaan sprong de site terug naar de startpagina om mijn coupon code in te vullen en later viel mijn site weg. Nu kan ik beide couponcodes niet meer invullen maar heb ze wel nodig vandaag of morgen.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Robert B 24 december 2017, 17:11

Hi Esmee, welkom op het forum!

Dit komt me bekend voor want gisteren waren er ook al enkele mensen die problemen hadden met het verzilveren van couponcodes omdat hun browser crashte, en ze de code vervolgens niet meer konden gebruiken.

Couponcodes voor onvoltooide transacties worden 's nachts (rond 4:00) gereset/vrijgegeven en zou je morgen dus weer kunnen gebruiken.

Als je echt haast hebt, dan kan je het beste bellen met 030 751 5155 (het kan druk zijn maar later op de avond vaak rustig) en de situatie uitleggen, dan krijg je vandaag nog nieuwe codes.

Via Twitter reageren ze ook meestal snel, maar dan moet je allemaal privéberichten heen en weer gaan sturen en ben je alsnog uren verder.

Ter info: De ticketservice van Vakantieveilingen 020 760 5070 zijn er pas woensdag weer, maar die verwijzen uiteindelijk door naar NS dus je zit hier goed op zich.
Bekijk origineel

4 reacties

Het betreft dus een e-ticket. Het nummer die ik overal in de forums zie staan om te bellen is niet bereikbaar dus weet dan ook niet wat te doen.
Badge +3
Hi Esmee, welkom op het forum!

Dit komt me bekend voor want gisteren waren er ook al enkele mensen die problemen hadden met het verzilveren van couponcodes omdat hun browser crashte, en ze de code vervolgens niet meer konden gebruiken.

Couponcodes voor onvoltooide transacties worden 's nachts (rond 4:00) gereset/vrijgegeven en zou je morgen dus weer kunnen gebruiken.

Als je echt haast hebt, dan kan je het beste bellen met 030 751 5155 (het kan druk zijn maar later op de avond vaak rustig) en de situatie uitleggen, dan krijg je vandaag nog nieuwe codes.

Via Twitter reageren ze ook meestal snel, maar dan moet je allemaal privéberichten heen en weer gaan sturen en ben je alsnog uren verder.

Ter info: De ticketservice van Vakantieveilingen 020 760 5070 zijn er pas woensdag weer, maar die verwijzen uiteindelijk door naar NS dus je zit hier goed op zich.
Oke bedankt! Dan zal ik wachten tot de codes vernieuwd worden. Zo niet bel ik morgen naar het nummer. Fijne feestdagen
Badge +3
Is het gelukt Esmee?

En hoe dan?

Moest je wachten tot de volgende dag of meteen nieuwe code gekregen?

Reageer